تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گرچه پایان راه ناپیداست.من به پایان دگر نیندیشم.

امروز با "الف مو روشن" آشناتر شدیم.توی همین هفته هم میریم واسه شام یا ناهار بیرون.اینو دیگه واقعا دوست دارم.البته صادقانه که فکر میکنم میبینم قبلی ها رو هم صادقانه دوست داشتم.ببینیم چی میشه.دوباره خورشید گرم شانس بر من تابیدن گرفته.


نظرات 3 + ارسال نظر
mah یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ب.ظ

انقدر بدم میاد از این قرارای ناهار یا شام در ابتدای رابطه . البته شاید واسه خیلیا جذاب باشه ولی بهد از حدود 8تا 10 سال دختر بازی یا پسر بازی مطمئنا مسخره اس . نظرت همینه یا من خیلی بی حالم>؟؟؟؟

نه.من مخالفم.من عاشق این مدل قرارها هستم.اتفاقا بیشتر اینجوری من میپسندم

س یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

من گیج شدم از اسامی مختلف!
الان این گ گندمگونه یا موفرفری یا ر رزمی کار؟
فک کنم هیچ کدوم
+قرار شام شیکه و قراره صبحانه هم با کلاسه .
قرار عصرونه و یه گپ دونفره و قهوه هم نمیشه گذشت:))
اگه روز تعطیله دربند یا مکان تفریحی نهار.
فودکورت واسه قرار صمیمی خوبه به نظرم نه رسمی!
باغ نگارستان صبحونه و نهار و همه چیز داره با صفاست.
مطمئنی اینو واقعا دوس داری؟

نه مطمئن نیستم
خودم هم گیج شدم

Saba یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:19 ب.ظ http://Kojastkhaneyebad.blogsky.com

انشالله خیره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد