تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تسلیت به ال پی فن ها

خواننده مورد علاقه من از نوجوانی تا الان،چستر بنینگتون وکالیست گروه Linkinpark خودکشی کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
جیگیل جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:33 ق.ظ http://7min.blogsky.com

میبینم همه از مسعود صادق لو تغییر فاز دادن به لینکین پارک ، نگو خودکشی کرده

م جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:47 ق.ظ

تراویس از دندون خبر نداری؟ قبلا تو بلاگ شما لینک شده بود! نمیدونی بلاگ داره یا نه؟ جدا شد آخرش یا داره زندگی میکنه با همسرش؟

نمیدونم والا.من سرم تو آخور خودمِ.گه خور اینو اون هم نیستم

لاله جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام تراویس :)
خیلى ناراحت شدم از مرگ چستر
تموم شد دیگه،اون اهنگا و فریاد ها
بى معنیه زندگى،خیلى

دریا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:50 ب.ظ http://theroughsea.blogfa.com/

میگم چرا آواتار یه عده از مریم میرزاخانی به چستر تغییر پیدا کرد

گلشن یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:06 ق.ظ

تو ام که هی برو و بیا مارو جز بده .این درسته من بیام گوگل کنم"وبلاگ تراویی بیکل" ؟

ببخشید.گه خوردم

گلشن یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:06 ق.ظ

ای بابا:) هنوزم که دست از سر معده ت برنداشتی:)

چه میشه کرد دیگه

الهه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام تراویس .خوب شد امدین و وبلاگتون دیگه بسته نیست .دلم تنگ شده بود .کی امدین؟من قبلا شما رو خاموش میخوندم .انشاالله که همیشه سلامت باشین.خیلی وقت نبودین.!!

زیر سایه شما بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد