تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اینجا زمان پوسیده رو ساعت،دلم تنگه واسه بوسه ات

حرف دل اول:واسه بار دوم فیلم"سکوت" رو از اسکورسیزی دیدم.خیلی فیلم خوبیه.

حرف دل دوم:فکر کنم قبلا هم گفتم،ولی دوباره هم‌ میگم که صدای هومن اژدری واقعا زیباست.زیباترین ترانه هایی که من شنیدم از هومن اژدری بوده.ترانه هاش رو زیاد گوش بدین.

حرف دل سوم:تو مدتی که وبلاگم رو بسته بودم خیلی تغییرات زندگیم داشت که نمیخوام توی وبلاگ در موردشون حرف بزنم.فقط بگم که اوضاعم خیلی خوبه و شاد هستم.دلم میخواد دوباره وبلاگم مثل قبل پرخواننده بشه،کما این که اون عزیزایی که همیشه وبلاگ من رو میخوندن دوباره هم برمیگردن و میخونن.

حرف دل چهارم:قربون همتون

نظرات 12 + ارسال نظر
هفت مین جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:10 ب.ظ http://7min.blogsky.com

تیتر پستت از هومن اژدریه؟
خوشحالم که شادی و از خودت راضی ای . راضی بودن آدما از خودشون خیلی مهمه

خیلی مخلصم

نل شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:10 ق.ظ

خوشحالم برگشتی تراویس....چندروز پیش بهت فکر میکردم...همیشه آپ بودنت..تیترنوشتهای طولانی و خاصت...خودت بودن...
خوب شد برگشتی:)
شادباشی:)

قربونت

از خواننده های قدیمی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:06 ق.ظ

ا- چ خوبه ک برگشتید خداراشکر
2- خیلی خوبه ک ی مرد احساستشو مینویسه
3- تیتراتون جالبه
4- یادم نیس قبلن براتون کامنت گذاشته باشم
5-کمک میخواستم - اونم معرفی کتاب برای رئیسم
6- فعلن دارم از ی چند نفری مشورت میگیرم ببینم ب چ نتیجه ای میرسم؟؟
7- ممنونتون میشم اگه کمکم کنید در مورد6
8- پایدار و موفق باشید
9- بااای

ممنونم از محبت شما
والا من کتاب خون نیستم و نمیتونم در این زمینه راهنمایی بکنم

تیلوتیلو شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:08 ق.ظ

من که میخونمت

ارادتمندم

حامد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:53 ق.ظ http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام خوشحالم که بازم مینویسی
منم میخونمت
شاد باشی

خیلی مخلصم اخوی

گلشن شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:03 ب.ظ

حرف دل پنجم: چه خوب که خوبین:)

ارادت دارم

گلشن شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:04 ب.ظ

باز بگم چقد این اهنگ هومن اژدری رو دوس دارم و چقد با شنیدنش یاد تراویس بیکل میکنم؟

قربان شما

دریا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:05 ب.ظ

یه سوال چند سالته تراویس؟

۲۰

دریا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:48 ب.ظ

مسخره کردی منو الان؟
بعدش میگی چرا منو لینک نمیکنین چرا کامنت نمیدین و ... .

سن یک معیار نسبی هست.سن اون چیزی هست که شما احساس میکنید

هفت دقیقه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:57 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اگه تو بیست سالته من هنوز به دنیا نیومدم

اینم ممکنه

یک ذهن پریشان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:24 ب.ظ http://1zehneparishan.blogsky.com

خیالت راحت همچنان میخونیم اینجا رو

خیلی مخلصم

جزر و مد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ق.ظ

من گوش ندادم تا حالا ولی حتما میرم سراغش
و اینکه خوبه که شاد هستین

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد