تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرغان دیگری هم هستند که بالاتر می‌پرند

یک انیمیشین ژاپنی دیدم به اسم"Your Name" که خیلی قشنگ و شاعرانه و احساسی بود.به نظرم حتما دانلود بکنید اونم نسخه با کیفیت عالی رو و حتما ببینید.

داستانش در مورد این بود که یه دختر و پسر هر روز میرن تو قالب جسم همدیگه و به جای هم زندگی میکنن و اتفاقات و حوادثی در این اثنا رخ میده و به هم کمک میکنن.خلاصه که اگر فضای انیمیشین های انیمه و فلسفی رو دوست دارین از دست ندین.تصاویر این انیمیشین خیلی زیبا از آب در اومده و بازم تاکیید میکنم کیفیت ۱۰۸۰ به بالا دانلود بکنید.و همین طور موسیقی خیلی شادی هم دلره.

نظرات 5 + ارسال نظر
موقت شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:49 ب.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

تخیل درون انیمیشن های ژاپنی وقعا ناب و لذت بخش است.
بین فیلم و سریال هایی که جدیدا معرفی کردید این یکی رو دیدم
مورد تایید است :)
منم انیمیشن سریال ناروتو(naruto) رو بهتون معرفی میکنم .با ناروتو میشه یه عمر زندگی کرد.

چشم.میرم دانلود میکنم و میبینم.ممنون از پیشنهادتون

7min شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:25 ب.ظ http://7min.blogsky.com

انیمیشن ریک اند مورتی هم ببین :)) هم فلسفی هم خنده داره .
البته خودشون میگن فلسفیه روانشناسانه ساختیمش تحلیل داره فلان داره .

باشه میبینم.ولی اول باید از family guy دلزده بشم

الهه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام تراویس .خوش به حالتون با این همه انیمیشن قشنگ .منم دوست دارم ببینم ولی خیلی وقت نمی کنم.من وقتی تنها میشم بیشتر میتونم به حال دلم برسم .یا موقعی که ناراحتم وافسرده میشم .خوبه که میاین و می نویسی .نوشته هاتون بهم کمک میکنه ..ممنون..

هیچ وقت خودت رو به دامن افسردگی نسپار

الهه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:33 ب.ظ

خیلی ممنون تراویس بایکل از راهنمایت . همیشه میام اینجا سر میزنم وپستای جدیدتون و میخونم بهم انرژی مثبت میده .باعث دلگرمی تو فضای مجازی یه وبلاگ خوب و بخونم .بازم تشکر.

قربان تو
زنده باشی

مهدیه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:02 ق.ظ http://dejavu.blog.ir

عه ، تراویس :) مدتی به وبلاگت دسترسی نداشتم ، گمونم حذفش کرده بودی . امشب خیلی یهویی ادرست رو زدم و وبلاگت باز شد. خیلی خوشحال شدم از اینکه می تونم باز هم نوشته هات رو بخونم . من از سال 92 می خوندمت ، اما خاموش ...
your name رو هفته ی قبل دیدم، دو بار هم! در مورد این انیمیشن کاملا باهات هم عقیده ام .

ارادتمندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد