تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یاد دوستان قدیم مخلص و شرمنده ایم.

امروز نظرات حذف شده و پیام های وبلاگم رو میخوندم.بالای هفتصد پیام خصوصی توی این چند سال داشتم و بالای هزار کامنت حذف شده.دلم واقعا واسه خیلی از دوستان و دشمنان مجازی تنگ شد.امیدوارم همه هر جا که هستن موفق و شاد باشن.

پریسان،خورشید،مدیکو،دندون،دلقک،زن عاشق،اون پسره که از من بدش میومد و یک بار به اسمم وبلاگ زد،مهدیس،سپیده مشهدی،زهرا،سارا،آناهیتا،مهدیه،کیمی آ،هلنا،آنا،خانوم ف،محمد،ورونیکا و خیلی های دیگه تو این چند سال بودن که از حال هم خبر داشتیم.نمیدونم کجا هستن و چی کار میکنن.امیدوارم حال دلشون خوب باشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
هفت دقیقه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:07 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اخی دندون و زن عاشق... . دلم براشون تنگ شد مخصوصا برای زن عاشق .

بی ادب بود

هفت دقیقه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:59 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اره یادته :))

پوپک دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:00 ب.ظ

کدوم زهرا تراویس؟؟

خودت

هلنا ( ریحانه ) دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:47 ب.ظ

منکه هستم ! فقط بزرگتر شدم :)
اتفاقا واسه پست قبلی و تولدت نظر نوشتم ؛ البته با أسم واقعیم ( ریحانه )
این مدت میخوندمت خاموش
گفتم به تازگی ساکن تهران شدم ..
تراویس جان پستت دوس داشتم خیلی . از بابت اینکه یادمون هستی و مخصوصا دیدن اسم مجازیم هلنا مچکرم ❤️
مِن ترانه های زدبازی رو ازت به یادگار دارم .. خووب باشی .

پریسان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:33 ق.ظ

ایشاالله تو هم در آرامش باشی
چقدرم هنوز برات پر رنگم اولین نفر اسمم بود !:))))))

هفت دقیقه پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ق.ظ http://7min.blogsky.com

یه شعری هست میخونن چوب معلم خوبه و فلان و اینا ، کامنت کتک واجب شدی شما مصداق همین جمله س برای ما

کیمی‌آ پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1396 ساعت 04:09 ب.ظ

من خوبم . اینجام : tlm.me/yeghatreharf
از دندون و آنا کسی خبر نداره ؟

نه والا خبری ندارم.امیدوارم حالشون خوب باشه

مهدیه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:27 ب.ظ

خووووبم
خوووبتر از همیشه
داشتم میخوندم گفتم این پسر یه جا اسم منو نیاورده ، مگه میشه!

قربانت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد