تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در روی زمین سعادتی بالاتر از یک عشق پاک و با دوام متصور نیست

با سلام

قسط های مهریه و وام ها و قرض هایی که کونم رو پاره کردن به هیچ جام نیست،دیشب با خانواده ام رفتیم خونه عزیز دل و انگشتر دستش کردیم و رسما نامزد شدیم.

هر کس این پست رو بخونه و بهم تبریک نگه خره.

نظرات 44 + ارسال نظر
ثنا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:27 ب.ظ

من یه خواننده خاموشم که گاها کامنت گذاشتم. اونم اغلب پرایوت.
اولین چیزی که گفتم بعد از خوندن پستت این بود:
آخییییی عزییییییزم.

تراویس نمیشناسمت اما از صمیم قلبم برات ارزوی خوشبختی و خوشحالی دارم کنار عزیز دلت.
مطمئنم روزای خوب در انتظارتونه.

زینب پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:34 ب.ظ

تبریک.خوشبخت باشید

زنده باشی.ممنونم.

Baran پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:38 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام علیکم
با آرزوی بهترین ها برای شما و عزیز دل❤
خیلی خیلی مبارکا باشه؛بلامیسر❤

قربان محبتت.ممنون

نل پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:28 ب.ظ

هاهاهاهاهاهاها
خیلییی جمله اخرت خوب بود...چون خرنباشم تبریک میگم:-))

حالا نه واقعا به اون دلیل..دلیل دیگه ای دارم از اینکه یادم اومد اولین بارهایی که وبتو میخوندم و تا الان وچقدر تغییر کردی و این تغییرات باعث اتفاقات خوبی همچون عزیزدل شده..
و واقعا جای تبریک خیلی خیلی زیادی داره و نمیشه تبریک‌نگفت بعد چندسال خوندنت...
از صمیمقلب ارزوی خوشی و خوشبختی میکنمبراتون:-)

قربون محبتت نل عزیز،خواننده همیشگی

الهه پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام.
منم تبریک میگم انشاالله خوشبخت و کامیاب باشین.

سلام
ممنون از محبت شما

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:28 ق.ظ

خر خودتی!!!!
بی ادبیم ببخشید
درست مث خودتون از سر شوخی بود
تبریک میگم..خوشبخت بشین
امیدوارم زندگی خوبی کنار هم داشته باشین
لطفا تجارب گذشته رو از یاد نبر و به کار ببند

هفت دقیقه جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:38 ق.ظ

وااااااای مبااااارک باشهههههه تراوییییس :)))
ادم شدی خره :)))

ادم بودم،ادم تر شدم
مرسی عزیزم

نگار جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:46 ق.ظ

بسیار بسیار مبارکه

بسیار متشکرم

Phil جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:06 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

مبارک باشه رییس

خیلی مخلصم رفیق

خانومی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:42 ق.ظ http://maaan.blog.ir

مبارک باشه تراویس . انشالله کنار هم یه عمر خوشبخت و خوشحال باشید

مرسی عزیزم

روشن جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 05:57 ب.ظ http://roshann.blogsky.com

تبریککککک:))))
ایشالا همیشه به شادی :)))

ممنونم ازت.

ماتیلدا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:13 ب.ظ

مبارکه
خوشحال شدم

زنده باشید

اعظم 46 جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام مبارکه الهی خوشبخت بشی ودیگه گرد هیچ حروف الفبای نچرخی وفادار ومتعهد به عزیز دل بمانی
خوشحالی وخوشبختی تون مستدام باد

ممنونم.خوشحالم کردی

مامان ثنا و حسنا شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:37 ق.ظ http://sanayemaman.blogsky.com/

مبارک باشه
ان شاالله آدم بشی این زندگی رو دیگه بتونی حفظ کنی

ممنون
من آدم بودم

هفت دقیقه شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:11 ق.ظ

دیگه ما اینجا بساط پهن کردیم منتظر ثبت لحظه هات با عزیزدل هستیم

ما مخلصیم

ندا شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:20 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

به به چه خبر خوبی. اونم شنبه صبح
امیدوارم خوشبخت بشید و سلامت و ثروتمند باشید.
تبـــــــــــــــریــــــــــــــــک

سلامت باشیم کافیه،خوشبختی باهاش میاد،ثروتمند هم نمیخوام بشم،همین که بدهکار نباشم و سقف بالا سرم از خودم باشه واسم کافیه
ممنونم ازت

لاله شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:25 ق.ظ

تبریک میگم تراویس عزیزم
شاد و خوشبخت باشید باهم

خیلی ممنون خانم،زنده باشید

ستاره. شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:47 ق.ظ

تبریک

ممنون

نسترن شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:00 ب.ظ

تبریک میگم :)))
خوشبخت بشید

مرسی نسترن خانم

تیلوتیلو شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:39 ب.ظ

مبارک باشه

زنده باشید

مونا شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:00 ب.ظ

مبارکا باشههه

قربان شما

واگویه که قبلا وبلاگ داشته شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:20 ب.ظ

از بابت کامنتم ناراحت شدید؟

نوچ

دندون شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:22 ب.ظ

به به مبارکااا باشه انشالله همیشه خوشی و شادی و عاقبت بخیری برات باشه...
برات خیلی خوشحال شدم...

قربان محبتت

س شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:56 ب.ظ

تبریک به شما و عزیز دلت

ممنون

... شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام من هم تبریک می گم و امیدوارم که زندگی خیلی خوبی داشته باشی
اما لطفا دیگه حرف های بد نزن اگه بچه دار بشی اون هم از تو یاد می گیره

پس یعنی نگم بیا برو تو کونم؟کونم بلااستفاده میمونه،نمیشه که اینجوری

پریسان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:18 ب.ظ

یعنی هر بار میام اینجا یاد اون عکس کفشت میفتم ک داده بودی :)))))
ابشاالله بری کفش دامادی بخری:)))))
تو یکی سر و سامون بگیری کل دنیا در امن و امانه
خوش بحال اینا ک نمیشناسنت راحت میتونن تبریک بگن اما من فقط برام جالبه اون عزیر دلت واقعا کی هست ک تو رو قبول کرده
به هر حال مبارکه. خوشبخت باشین
هر فحشی بدی یا حرف بدی بزنی در جواب کامنتم فقط بدون خیلی خر و بیشعوری دبگه خود دانی

خر و بیشعورم،بیا برو تو کونم

پریسان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:22 ب.ظ

یعنی هر بار میام اینجا یاد اون عکس کفشت میفتم ک داده بودی :)))))
ابشاالله بری کفش دامادی بخری:)))))
تو یکی سر و سامون بگیری کل دنیا در امن و امانه
خوش بحال اینا ک نمیشناسنت راحت میتونن تبریک بگن اما من فقط برام جالبه اون عزیر دلت واقعا کی هست ک تو رو قبول کرده
به هر حال مبارکه. خوشبخت باشین
هر فحشی بدی یا حرف بدی بزنی در جواب کامنتم فقط بدون خیلی خر و بیشعوری دبگه خود دانی

نمیری تو کونم؟

جزر و مد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:54 ق.ظ

خوشبخت باشید در کنار هم خیلی مبارکه

مرسی،ممنونم ازت

هفت دقیقه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:36 ق.ظ

سی تا کامنت بود که ! شد ۲۸ تا

نه.یه نفر رو فرستادم توی کونم شاید واسه همین کم شده

دلقک دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:09 ب.ظ

مبارک باشه

قربان محبتت

هفت دقیقه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:00 ب.ظ

دیوانه :))))))

ارادت

پریسا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:34 ق.ظ http://roga2.blog.ir

امیدوارم سالیان سال کنار عزیزدلتون خوش و خوشبخت باشید حال دلتون خوب.
والا من همیشه خاموش خوندمت یه مدتم هست نت یا نیومدم یا هیچ جا کامنت نذاشتم حتی وبلاگمم چک نکردم اما از ترس اینکه خر حساب نشم نوشتم برات.(مزاح بود انجام وظیفه بود)

خیلی ممنونم از محبت شما،زنده باشی ایشاالله

خاموش چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 03:08 ب.ظ

به به تبریک میگم آقا داماد

مرسی.زنده باشید

خاله ریزه پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:47 ق.ظ

تبریک تروایس. حالا که زن گرفتی یکم مودب تر باش. زشته.

چشم.فقط پریسان بیاد بره تو کونم

زیبا پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:59 ب.ظ

بهترینها نصیب شما و همسر گرامی.تبریک عرض میکنم.

خیلی ممنونم.زنده باشید

anounimous جمعه 20 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 03:55 ب.ظ

پست جدید بذار خسته شدم از بس اومدم چک کردم دیدم همون قدیمیه اس

به روی چشم

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 20 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:48 ب.ظ

خواستم بگم کمی مودبانه در جواب کامنت بنویسین
بعدش با خودم گفتم مگه کسی من مجبور کرده بیام وبلاگ شما
خواهشن در جواب کامنتم بد ننویسی هااا
من تبریکم گفتم
خر که نیستم والا گوش دراز بودنم عالمی داره خخخخخ

براتون خوشبختی و زندگی خوب آرزو میکنم

من بی ادب نیستم و به کسی بی احترامی نکردم فقط پریسان بیاد بره توی کونم همین.

P شنبه 21 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:52 ق.ظ

داداش تبریک
راستی این پریسان کیه؟
بدجور کونتو سوزونده ک:))
پریسان بیا برو تو کونش دیگه.صافمون کرد بس 1 درمیون گف برو تو... استغفرللا

خیلی مخلصیم

لحظه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:06 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

مبارک باشه:) خوشبخت و شاد باشی تا همیشه^_^

ممنون از محبت شما

مونا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام تراویس
من خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا
الان تازه اومدم
چقدر برات خوشحال شدم
مبارک باشه
ایشالا به خوشی و سلامتی
خوشبخت باشید

مرسی عزیزم

76م یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:01 ق.ظ

باتاخیر تبریکککک

ممنونم ازتون

آویشن پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:07 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

تبریک می گم البته با تاخیر ، چون خیلی وقت بود نخونده بودم وبلاگتو . امیدوارم این یکی دیگه به سرانجام برسه و تا ابد خوشبخت باشید.

سمیرا پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:21 ق.ظ

تبریک میگم خیلی خوشبخت بشین

ممنونم

نرگس باران یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 12:51 ب.ظ

خیلی دیره، ولی محض خر نبودن: تبریک آقا! تبریک! عاشق تر بشین هر روز

چاکرتیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد