تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جشن تو شروع زیبای شروع شادی هاست

سلامتی اندی که ترانه تولدش مبارک از نیاوران تا نازی آباد،از سرخس تا میناب،از اهر تا پسابندر توی همه تولدها پخش میشه و هر کس توی تولدش واسه لحظاتی کوتاه حس میکنه دنیا حول محور اون میچرخه و همه بهش افتخار میکنن.

سلامتی اندی و همه اونایی که بهم تبریک گفتن نامزدیم رو امشب میخوام بعد مدتها مست بکنم.

-------

پانوشت:دیگه گه بخورم مست بکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
جزر و مد دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:45 ب.ظ

من فقط خندیدم و گفتم از دست تراویس

از دست خودت

خاموش سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:08 ب.ظ

نخورید بابا این گه چیه میخورید.

پریسا چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:23 ق.ظ http://roga2.blog.ir

خراب کاری کردی ؟
یه جو آبرو رو هم پیش عزیزدل بردی؟
خب برادر من جنبه نداری نخور

حالا یه شب که هزار شب نمیشه

واگویه که قبلا وبلاگ داشته پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:32 ق.ظ

سخته وقتی عادت کردی
باید جایگزین خوبی براش پیدا کنی و از همه مهمتر اراده و باورت به ترک صد در صدی
ممکنه تو زندگی با عزیز دل هم بری سمتش
بهتره زمان هایی که میخوای سمت مستی بری رو بشناسی
علت رفتن ت سمتش چیه؟ لذت و بیخیال شدن و رفتن تو فضای هپروت یا نبود یه همراه و همدم و بر وفق مراد نبودن اوضاع و شرایط شما رو سمت مستی میکشونه؟؟؟
همه ماها یه اعتیادی یا عادت غلطی داریم
فقط یکی چون شما جرات بیان و اعتراف بهش داره و یکی مث من نه

اعتیاد چیه؟ترک چیه؟فازت چیه بابا؟شب تولدم بوده دلم خواسته مست کنم.

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:25 ق.ظ

نزن من

نگار جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:25 ب.ظ http://negarkhaton.blogsky.com

عزیزدلتون ناراحت نمیشه از مست کردنتون؟؟؟؟
+تولدتون مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد