تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بدرخش ای الماس غمگین

این اولین پست من هست حدود ٥ماهی میشه که خدمت سربازیم تموم شده،ولی هنوز بیکارم کار جن شده و من بسم الله یا شایدم برعکس که البته نمیشه آدم خیلی خاص و عجیبی بودم سابقا،اما این روزها دیگه یخمون رفته آبمون مونده و یادگرفتم حتی اگه شده در ظاهر متفاوت نباشم حرفهام بی سروته نیست،این روزها خیلی آشفته حالم،چه جسمی و چه روحی
نظرات 4 + ارسال نظر
Laleh چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ق.ظ http://nocomment.blogsky.com

shansi residam be weblageton :) baratoon arezooye movafaghiyyat mikonam...az oon bala ta pain khoondam matalebo na az barname dance ro didam na esme oon music alboom ro shenide boodam va na az oon film chizi be goosham khorde bood haminjjor ta tah ..az oonjayi nemitoonam nazar nadam be in post ke residam goftam la aghal arezooye movafaghiyat konam :)

چقدر خوب که بالاخره یه نفر مطالب وبلاگ من رو خوند.دست گلت درد نکنه عزیز دلم.منم برای تو آرزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

سعی داشته باش عادی باشی

تابا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://tabakhanomi.blogsky.com

امیدوارم تا حالا کار پیدا گرده باشی
من هم این وضعیتو دارم البته بعد از 10-11 سال کار کردن
خیلی ناراحتم ... خیلی

سامانه پیامک جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php شماره تماس 09125063543 با تشکر میدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد