تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مسابقه رقص تی وی پرشیا

از اون جایی که هنوز بیکارم،هر روز تلویزیون میبینم اما چیزی که واسم جالبه این مسابقه رقص تی وی پرشیا هست تو مرحله گرجستان یه مردی به نام عباس رقصید که رقصش واسم جالب بود،متاسفانه هیچ سایتی ندیدم که در مورد رقص این شخص نوشته باشه و بر خودم واج دونستم ادای دینی با نوشتن این چند کلمه انجام بدم رقصی که عباس انجام داد در گرجستان یه رقص مدرن بود اما آهنگی که این رقص رو باهاش اجرا کرد یه آهنگ کاملا کلاسیک بود و به نظر من بسیار عالی تونست این زقص رو این آهنگ اجرا کنه،کاری که من به شخصه در ایران که هیچ در هیچ کجای دنیا ندیدم انجام بشه.به نوعی رقصش رو میتونم یه نوع هنر پست مدرن به حساب بیارم به خاطر این که وامدار از سنت ها بود و پهلو به مدرنیزم میزد
نظرات 2 + ارسال نظر
hypetia پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

واووووو !
سر این پست دیگه ترکیییدم
من از مسابقات این رقص چند قسمت دیدم فقط و اصلا عباس از یادم نرفت ف توی نت و یوتیوب سرچ کردم تا اون رقص رباتی دیوانه کننده اش با آهنگ امیلی و پیدا کنم که نشد
و حالا هم وقتی ایسک فکتور میبینم میگم ای کاش میود توی این مسابقه و میترکوند
عباس فو ق العاده بود

چه تفاهمی.منم خیلی دوستش داشتم.اگه توی یه موقعیت دیگه بود این مرد،خیلی مطرح میشد.

وجدان بیدار یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:13 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

درست ندیدم فک کردم میخوای بگی عباس قادری یک دهن رفته گرجستان خونده بعد گفتند عباس آقا بیا وسط یک قر کمر هم بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد