تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

صدای پای تو

امروز رفتم یه جا فرم پر کردم تا ببینم چی میشه
نظرات 1 + ارسال نظر
یک دانشجوی آی تی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

خوبه که دنبال کار میگردین...

ایشا الله یه کار خوب و خدا پسندانه پیدا کنید.

ولی خب همین جورم دست روی دست نزارید دیگه.

شما که رشته به این با ارزشی و مهمی رو دارین چرا خودتون به فکر یک ایده نمیفتید...

این همه ایده توی این دنیای بزرگ آی تی... از برنامه نویسی گرفته تا طراحی و توسعه اپلیکیشن تحت سیستم تا دنیای پر رمزو راز وب...

خیلی خوبه که دنبال کار می گردین ولی خودتون رو دست کم نگیرین...

بهتر نیست از خودتون شروع کنید...

در ضمن دنیای طراحی و برنامه نویسی و تجارت درست وب رو دست کم نگیرید... منظورم تجارت زرد نیست که متاسفانه برخی آدمای بیکار به فکرش می فتند و هیچ چیزی آیدشون نمیشه...

بد نیست به شرکت های موفقی که توی ایران از همین آی تی به شکوفایی رسیدن یه نگاه بیندازین.

زبان انگلیسی رو دست کم نگیرین.
مطمئن باشین بهترین رشته دنیا رو دارین اگه با هدف و برنامه جلو برین. و البته توکل به خدا.
ببخشین پر حرفی کردم.

من... یک دانشجوی آی تی(یا به قول بعضی ها کامپیوتر) بودم که این حرف ها رو از سر دوستانه بهتون زدم...

امیدوارم همینطور که دغدغه پیدا کردن کار رو دارین همین طور هم ایده های با ارزشی رو که آموختین رو پیاده سازی کنید...

موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد