تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یا مثل یه مرد بمیر یا مثل یه هیولا زندگی کن

امی وینهوس دوست داشتنی،جیمی هندریکس،کرت کوبین آوانگارد و چند چهره دیگه همشون تو ٢٧ سالگی فوت کردن.اوه لعنتی منم ٢٧ سال دارم،چی تو این سن لعنتی هست؟منم میل واقعا شدیدی به خودکشی دارم و به شخصه همیشه آدمهایی رو که خودکشی کردن تحسین میکنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
دریا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

شما خوبید؟؟؟
این چند پست اخیر رو که خوندم واجب دونستم که این سوال رو حتما بپرسم...
دوست خوبم روی غم درجا نزنید...وسعت ندید...
به چیزهای دیگه فکر کنید
ذهنتون بدجور درگیر مسائل ناامید کننده شده
و اینکه بدونید شما تنها نیستید
اکثرا وضعیت شمارو دارن...
پس یکمی به مسالی غیر از غم فکر کنید تا مشکلات از بی توجهی شما بی رنگتر بشن
چقدر با فکر کردن به مشکلات پر رنگشون میکنید..............
امیدوارم در حال حاضر خوب باشید

منتظر اذانم
برای شما هم دعا میکنم تا مشکلاتتون حل بشه
موفق باشید

شایان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://www-an.blogsky.com

مطمئنی جیمی هندریکس هم تو 27 سالگی مرده؟ :-؟

من کاری به خودکشی بقیه ندارم اما واقعا کرت خیلی حیف شد که مرد لااقل 5 تا البوم دیگه میداد بعد میمرد :|

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد