تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ادیسه فضایی

بازار عوام فریبی داغه داغه این روزها،آره خانم،آره آقا من که میدونم شما خیلی نجیبی
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

هرکسی هر اعتقادی داره... درسته که هرگهی میخورن ولی خب شاید این شبهام راهی باشه واسه ارتباط برقرار کردن با خدا...
در ضمن من نمیزارم شما گمنام بمونی میریم و تبلیغ وبلاگتونو همه جا میکنیم...
منم خیلی به خودکشی فکر کردم حدود 5 شب پیش ولی دیدم من ترسو نیستم من هیچوقت کنار نمیکشم قوی باش و بجنگ با این دنیا و زندگیه مزخرف اگه این حسها بیاد سراغت احساس قدرتمندیه خاصی بهت دست میده به خودکشی فکر نکن خودکشی کار ترسوهاست
میدونم کس شعر گفتم ولی بهشون فکر کن....

derakhshan جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

راستی من از این کس شعرهایی که مینویسی خوشم میاد به خاطر همین ادت کردم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد