تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمانی شده است که جز انسان همه چیز گران است

هیچ کس واسم کاری نکرد،هرجا که رفتم به در بسته خوردم،این کس کش هایی که الکی میرن احیا زارزار یا بهتر بگم عرعر میکنن،اگه یه دوتاجوون بدبخت بیچاره مثل من رو سر کار ببرن،ثوابشون پیش اون خداشون بیشتره.
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.hamedh.com

نکنه میخوای اختلاسم یادت بدن؟

امین شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

تمام وبلاگت رو خوندم
الان نه ها چند وقتی میشه مطالبت رو میخونم
مگه توی تنها بیکاری ... تو خوبه بازمم مدرکش رو داری
منو چی میگی فعلا تازه میخوام برم دانشگاه
تصمیم گرفتم قبل از دانشگاه برم خدمت تازه تموم کردم
منتظرم علمی کاربردی شهریور بیاد
من در 4 سال اینده میشم الان تو
پس شما خیلی از من جلوتری

واگویه جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 07:13 ب.ظ

مراقب زبونت باش
با همون کار حداقل ۱۵۰شروع می کردی
از بیکاری بهتر بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد