تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

قلب ها بی خبر از عاطفه اند

بعضی دوستان و فامیل میپرسن کی ازدواج میکنم؟منم واسه این که از سرم بازشون کنم میگم هر وقت خدا بخواد اما اونا نمیدونن من زمانی ازدواج میکنم که سر کار برم و دختری با این مشخصات پیدا کنم:حداقل کاردانی،بور،سفید،حداقل١٧٠ قد،حداکثر٦٠وزن،مو طلایی،چشم روشن،طرفدار سینمای فرانسه و صاحب نظر در مورد کارهای اسکورسیزی و تارانتینو،مسلط به یک زبان به غیر از فارسی،علاقه مند به فلسفه و ادبیات،بیزار از مذهب و تاریخ.
نظرات 7 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ق.ظ


چه با سلیقه
بگرد تا بگردی

derakhshan سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://derakhshan-z.blogsky.com

دیگه چی سالاد و نوشابه هم میخوای بهش اضافه کنم؟؟؟؟

هنگامه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

میبری یاهمین جا میخوری .صبرکن برات بسازند.

عصیانگر شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://soso1987.blogfa.com

گشتم نبود نگرد نیست!!!
بسی هم رنج بردم در این 30 و خورده ای سال.... نیافتم!!

به تو چه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

والا این پدر سوخته هایی که من میبینم فکر نکنم توشون آدم پیدا کنی

اگرم پیدا کردی به عنکبوتای ته جیبت نگاه میکنن

راستی رو کلمه ی دختر بودنش بیشتر فکر کن

الهه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

با قد 173 و وزن 68 همین الان یهویی با این پستت رفتم تو فکر رژیم

فکر بدی نیست

واگویه جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 07:10 ب.ظ

کلا بگو نمیخوای ازدواج کنی
نظرات خوندم
چقدر بده اینجور نظرات میذارند

این مال قدیم بوده.دیگه اینجوری فکر نمیکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد