تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من و شمع نیمه جون امشب،بس که نالیدیم شب به تنگ اومد

اشتباه بزرگی که من تو زندگیم کردم و الان مثل سگ به خاطرش پشیمون شدم این بود که مهندسی خوندم،درس های سخت،ریاضیات پیچیده،اساتید عقده ای،شهریه سنگین دانشگاه آزاد.درحالی که اگه از اول میرفتم پرستاری یا یه کاردانی هوشبری،رادیولوژی یا فوریتهای پزشکی میگرفتم،هم هزینه اش کمتربود،هم زمانش کمتر بود،هم درسهاش فوق العاده آسونتر بود،هم از همون ترم اول دستم بند کار میشد و تو این بیمارستانها و اورژانسها تو دخترا غرق بودم.ای کیرم به این زندگی سگی،ای شاشیدم به زندگی که آدم نمیدونه چی میشه آیندش.
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ http://me_several.blogsky.com

افسوسی که برادرم داره میخوره :/

میلاد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ب.ظ

متاسفانه همینه. گوه تو این جامعه

یه گوه کمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد