تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گفتاری عاقلانه اما کوتاه در باب الزام وجود روسپی خانه

من جامعه شناس نیستم،فمینیست نیستم،روشنفکر نیستم،سیاسی نیستم،مبارز نیستم،بی بندوبار نیستم،فاسد نیستم،هرزه نیستم،روانشناس نیستم،عالم نیستم،محقق نیستم.من فقط یه آدم تحصیل کرده بدبخت بیکارم که هنوز پول شارژ موبایلش رو خانوادش میده. اما نکته ای رو از باب نهایت ارادتم باید خدمت مردم شریف عرض کنم.جامعه ما با یک بحران جدی به لحاظ مسائل جنسی روبرو شده.تجاوز،همجنسگرایی،کودک آزاری،سکس بامحارم،هرزه نگاری،فریب دختران،خودارضایی،سکس چت،سکس تلفنی،ایدز،بیماری های مقاربتی،خیانت،طلاق،کلاهبرداری،قاچاق انسان،همه گوشه کوچکی از این بحران هستن،باز هم میگم من کوچکتر از اونم که نظر بدم،اما کشور به روسپی خانه نیاز داره،اقلا مدل مذهبیش رو نیاز داریم،که زنانی برای صیغه یک ساعته وجود داشته باشه.
نظرات 4 + ارسال نظر
آناهیتا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ق.ظ http://tirena.blogsky.com

تو کتاب عقاید یک دلقک هم همچین چیزی نوشته بود
حالا تو این کشورایی که هست مگه ملت ازین کارا نمی کنن؟
وقتی یه جایی عادمیت نباشه, خیلی کارا می کنن
گاهی انقدر پست می شن
انقدر پست میشن که به یه بچه ی کوچیکم رحم نمی کنن

NaHiD پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://hooshbari90pariskocholo.blogsky.com

مرسی

سیامک یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ق.ظ

تو باهوشی!بدشانسی!سیاسی هستی.رک.ولی یکهو نوشتن این مطلب جه دلیلی داره//؟به من چه؟....................................................راست میگی به من چه!!!!!

الهام سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ق.ظ

بیکاری چون فقط ب پشت میز نشینی فک میکنی.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد