تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو چشمات خواب مخمل،شراب ناب شیراز

بارهاگفتم شغل من بی ارتباط هست به رشته تحصیلیم،اما با توجه به شغلی که دارم آدمهای زیادی واسم دعا میکنن و بهم میگن که کارت خیلی اجر اخروی داره،اما چیزی که هست اینه که من آدم معتقد ومذهبی نیستم و نمیدونم تکلیف این دعاها چی میشه و این خدمات انساندوستانه من اجری دارن،هرچند همین رضایت قلبی که از این کار بهم دست میده مرا بس،فقط امیدوارم که بتونم سالها تو این کار بمونم.
نظرات 2 + ارسال نظر
دریا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

hamin ehsasaye khub khodeshun mitunan energye mosbati be zendegi va kare u bedan
rabti be mazhabi budan ya nabudan nadare

خودم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

ادم وقتی از خودش راضی باشه دیگه هیچی مهم نیس
خدا خودش حساب کتاب میکنه شما غصه نخور
swipi.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد