تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عدم تغییر

چند روز پیش در اقدامی غافلگیرانه وقتی به خونه اومدم متوجه این موضوع شدم که یکی از شلوارهام و یه تیشرت از من به سطل زباله فرستاده شده اند که خیلی ناراحت شدم.اونا رو حدود 5 سال داشتم.

من واقعا نمیدونم چرا مردم لباسهاشون رو دورمیندازن؟چرا مردم از زنهاشون و دوست دخترهاشون خسته میشن؟چرا مردم قالب وبلاگشون رو عوض میکنن؟چرا مردم گوشی هاشون رو عوض میکنن؟چرا فیسبوک تایم لاین رو اجباری کرد؟

وقتی با یه دختری که درکش میکنی و درکت میکنه چرا سراغ یکی دیگه بری؟

وقتی لباست هنوز کار میکنه چرا دور میندازی؟

و در نهایت هم لعنت به فیسبوک که تایم لاین رو اجباری کرد.



نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://over.blogsky.com

لعنت بهش بخاطر تایم لاین
من عاشق اون وضعیت قبلی بودم
حیف که هر چی حساب دارم تام لاینی هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد