تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چهار سال گذشت

سری قبل که انتخابات ریاست جمهوری بود 4 سال پیش بود.اونموقع فیسبوک رو رفع فیلتر کردن و درست شب اعلام نتایج دوباره فیلتر کردن.من اون موقع دانشجو بودم.با یه دختری به اسم سحر دوست بودم که اسمش مرضیه بود،چقدر اون دختر عجیب بود.یادش بخیر.چهار سال پیش میگفتم چهار سال دیگه که دوباره انتخابات بشه من کجام و چی کار میکنم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Avishan یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

به به.عجب خاطراتی داشتین پس
آره.یادش بخیر.چقدر که من و دوستام چه پستایی شیر میکردیم و کل کل داشتیم.بعد همه میگفتن زیاد چیزی نگیم تو دانشگاه گیر میدن.الان نه حوصلشو دارم نه وقتشو.تازه اینا که به رای ما نیگا نمیکنن.از همین الان معلومه کی میشه رئیس جمهور.
خدا به خیر کنه فقط

hypetia پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

چهار سال پیش سر انتخابات با دختری بودم به اسم باران
تا صبح با هم چت کرردیم و میگفتیم یعنی انتخابات بعدی با همیم ؟
خب
نبودیم !

زندگی همینه،همیشه اونجوری نیست که ما میخوایم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد