تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهترین جای جهان،فرصت آغوش تو

فحش کاری های من و اشکان تو فیسبوک تموم شد و امروز عصر ساعت 4 میدون ولی عصر قرار گذاشتیم و همدیگه رو دیدیم.من میخواستم بشینم خونه و مناظره رو ببینم،اما اون قدر دلم واسه اشکان تنگ شده بود که بیخیال هر چی مناظره هست شدم.بعد از حدود 7ماه یابیشتر اشکان رو دیدم.همون تیشرت مشکی تنش بود که اون سری هم تنش بود،حتما کارش خوب نیست و درآمدش کافی نیست.وقتی دیدمش اون قدر خوشحال شدم که حد وحسابی نداشت.خیلی اشکان رو دوست دارم،اگر دختر بودم حتما باهاش دوست میشدم،البته این رو این سری فهمیدم.اشکان عزیزم مثل سابق نبود.خیلی ناراحت شدم.طراوت سابق رو نداشت.رفتیم تو پارک لاله و من تو دلم یاد گلی افتادم.اونجا نشستیم،اشکان سیگار جی1 داشت و من بهمن کوچیک،من نتونستم زیاد سیگار بکشم،فکر کنم مریض شدم.خیلی با اشکان حرف زدیم،از هر دری حرف زدیم و بهش گفتم که اشکان چرا من اینجوری هستم و چرا رابطه هام پایدار نیست و بهم گفت که همیشه تو مقصر هستی و اخلاقای تخمی زیاد داری وباید خودت رو عوض کنی،برادرم هم همین رو گفته بود پس نتیجه گرفتم که خودم مقصر هستم.

من یه خوبی دارم اونم اینه که هر چی دلم هست رو به زبون میارم،حدود 8 بار به اشکان گفتم که دوستت دارم و تو بهترین دوست منی.

نظرات 2 + ارسال نظر
http://33years2.blogfa.com/ جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://33years2.blogfa.com/

داغی یک آدم از هوس نیست
از بود هوا هست و نبودحوا

پریسا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سیگار بلک وان خعلی بهتره اونم امتحان کن
چه پسر احساساتی ای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد