تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گپ زدن در مورد بیماری ها مثل قصه های هزار و یک شب جز سرگرمی هاست.

یه دختر تو ساختمون ما هستن که من ندیدمش و صداش رو هم حتی نشنیدم.فقط همیشه صدای سرفه اش از تو حیاط خلوت شنیده میشه،فرق نمیکنه چه زمانی باشه،همیشه و همیشه سرفه میکنه،حتی نصفه شب ها و به نظر من چقدر صدای سرفه اش قشنگه.

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

پس اینطور
ایشالا که تا اخر صدای سرفه اش قشنگ باشه

ترجیح میدم که خوب بشه و دیگه صدای سرفه اش رو نشنوم. و دوست دارم حالش خوب بشه که احیانا اگر با دوست پسرش رفت بیرون از لحظاتش لذت ببره نه این که سرفه امونش رو ببره.

خودم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

ایشالا هم همین طور باشه
شما چقد مهربونی که هوای خودشو و دوس پسرشو داری

مرسی.مهربونی از خودتونه،من که هم سرفه میکنم هم دوست دختر ندارم.اقلا بزار یکی دیگه که سرفه میکنه دوست پسر داشته باشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد