تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فردا که همه گرد هم آیند از ما نکنند هیچ یاد

امروز تو تاکسی بودم و راننده رادیو رو روشن کرده بود و در کم  تعجب متوجه شدم که یکی از ایستگاه های رادیویی ترانه ای از گروه "میرا" پخش کرده بود.واقعا لذت بردم که بعد از نزدیک به 8 سال یا بیشتر این ترانه رو شنیدم.خیلی خوب بود و چقدر من ناراحتم که هیچ چیزی نمیتونم از این گروه تو اینترنت پیدا کنم.یادشون بخیر.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری اگه دوس داری از هر بازدیدت درآمد داشته باشی در قسمت وب کلیک کن
واقعاً ارزششو داره با یه کلیک یک عمر درآمد داشته باشی
منتظرتم

سلام
نه،دوست ندارم
اگه اینقدر خوبه خودن درآمد داشته باش،شکم زن و بچه ات رو سیر کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد