تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اصطلاح عجیب

دختری رو که گفتم همکلاس بودیم و از اخلاقش خوشم نیومد به من مسیج داده،بعد از چند مسج بهش گفتم فردا چی کار میکنی؟بهم جواب داده که فردا 7 صبح تا 1 بعد ازظهر کارم بعدشم خونه گوگولی!!!!!

من واقعا نمیدونم دعوا کنم؟خوشحال باشم؟تعجب کنم؟افسرده بشم؟حس حماقت بهم دست بده؟حس تحقیر بهم دست بده؟

چرا به من گفت گوگولی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
ویزویزی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

گوگولی خوبه که
تحقیرامیزه لفظش اما اگه واقعن فک کنه تو گوگولی ای نشونهء خوبیه

یعنی چه نشونه ای؟یعنی تو میگی این دوست داره با من سکس داشته باشه یا چیزی تو این مایه ها؟آخه هیچ لفظ محبت آمیز و عاشقانه ای بین ما نبود،یهویی خودش نوشته بود گوگولی

حاج خانم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

خوب سبکش اینه..به دردت نمیخوره خوب مهندس

آره،منم به همین رسیدم از همون روز اول و چند مسیج اولی،ولی میخوام ببینم آخرش چی میشه؟

ندا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم http://www.denapatogh.com

خوشحال نشو.من هیچ وقت به سایت مسخره تو سر نمیزنم.

ویزویزی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ

نه نمیگم سکس خواسته داشته باشه
من شخصن اگه یکی بنظرم گوگولی بیاد ینی منتهای خوش اومدن من از اون ادم
اما طبیعتن نمیرم بهش بگم
تحقیرآمیزه واقعن.
شاید لوس باشه طرف

آخه من به خودم نگاه میکنم،شاید در خوش بینانه ترین حالت کمی جذابیت مردانه داشته باشم.اما گوگولی نیستم.آدمها فقط به بچه های کوچولو میگن گوگولی،همجنسبازا به هم میگن گوگولی و زوج های لوس نوجوون.
به نظر من هیچ وقت دو نفر که تو مرز 30 سالگی هستن و تحصیلات دانشگاهی دارن و مشغول به کار هستن نباید به هم بگن گوگولی یا حداقلش اینه که زن نباید بگه.این حرفها واسه رختخوابه اونم پس از ماه ها آشنایی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد