تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نمیدونم والا

من همجنسگرا نیستم،اما چیزی که هست بسیار بسیار زیاد به این موضوعات علاقه دارم و همش تو اینترنت دنبال این جور چیزا هستم.اما نکته جالب اینجاست که تو چت روم ها و محفل های مجازی همجنسگراها،به هم عید رو تبریک میگن که منظور همون تولد امام دوازدهم شیعیان هست.اما عجیب اینجاست که اگر این دوستان اینقدر مذهبی هستن که این روز رو عید میدونن پس چرا نمیدونن که تمایلاتشون حرام و گناه کبیره محسوب میشه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

چرا اینقد به همجنس گراها علاقه داری؟

نمیدونم والا.

حاج خانم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

خوبه که آدم علاقه داشته باشه به یه موضوع خاص و توش هی اطلاعات کسب کنه که..خوب چرا تو همون محافل ازشون نمیپرسی این سوال رو؟هوم؟

آخه بحث میره تو مذهب و فلسفه و این چیزا،منم که تو این موارد فقط حرف خودم رو قبول دارم.

hypetia پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

دوست من ، من یک همجنسگرام
مسلمون نیستم ولی الان توی آمریکا یه آخوند همجنسگرا هارو به عقد هم در میاره
دین و میشه جورواجور تحلیل کرد
حالا تصور کن یک همجنسگرا رو که مسلمون هم هست ، هردو جزو هویت اش و نمیتونه ازش بگذره
همجنسگراهای مسلمون میگن مثلا قران که راجع به وم لوط حرف میزنه چون قبلش زن داشتند پس همجنسگرا نبودن و میخواستن فقط زیاده خواهی شهوانی داشته باشن
اونا چوری تحلیل میکنن که بتونن به مسلون بودنشون ادامه بدن
به هر حال دینشون و بهش احتیاج دارن
همون طور که تغییر جنسیت ایت الله خمینی آزاد کرد امیدوارن بتونن این کار و اونهام بکنن

مرسی از توضیحات سازنده تو دوست عزیز

مدیکو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ب.ظ http://brightfutureee.blogsky.com

همینجوری دارم میرم جلو و تحلیلت میکنم
به یه حدسایی هم رسیدم
خیلی بدم میاد وقتی برم وبلاگ کسی بهش منت بزارم و بگم توام بهم سر بزن
اما این دفعه دوستانه ازت میخوام بهم سر بزنی
برام مهمه
شخصیتتو دوس دارم
خوش بحال سین چشم سبز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد