تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای مهربان من،من دوست دارمت

خوب الان فرصت شد تا بنویسم

امروز بعد از مدتها کش و قوس و قهر و آشتی با گلی بیرون رفتم.همه چیز فراتر از اون چیزی بود که در تصورات من بود،همه چیز بهتر از اون چیزی بود که من میخواستم.با هم به پارک لاله رفتیم،موزه هنرهای معاصر رفتیم و کلی حرف زدیم.

توی موزه تمام توجه من به گلی بود،نمیتونم بگم زیر نور اون چراغهای موزه چقدر زیبا شده بود.دلم میخواست وقتی که با هم تو پارک بودیم زمان ثابت بشه.دلم میخواست همون جا تا ابد کنار هم میموندیم.تمام نگرش من به زندگی امروز عوض شد.تمام تصوراتم نسبت به زنان،زندگی و ازدواج.

بعد از این که گلی سوار مترو شد و رفت خونه،من تو راه برگشت عجیب غمگین شدم،احساس واقعا عجیبی پیدا کردم،نمیدونم چرا اینجوری شدم،نمیدونم چه حسی بود که برای اولین بار بهم دست داد،ترکیبی از غم و شادی و دلتنگی.

توی راه برگشت و اون موقعی که با هم بودیم تصویر تمام زنان و دخترهای تو خیابون مات شده بود،انگار من هیچ زنی رو به جز گلی نمیدیدم.

نمیتونم بگم چقدر این دختر دوست داشتنی و زیباست،من صورتهای آدمها خیلی زود فراموشم میشه،اما تمام چهره گلی تو ذهنم مونده،با تمام جزئیاتش.مژه های بلند،موهای سیاه دوست داشتنی،اون پوست سفید،انگشتهای کشیده،لبخند زیباش.

امروز کلی با هم حرف زدیم،تمام اون چیزی که من انتظار داشتم و به جرئت بگم فراتر از تصورات من بود.از فیلم Inception تا کتاب سمفونی مردگان و نقاشی و هر چیزی که فکرش رو میشه کرد.

دیگه نمیدونم چی بگم،فعلا در شوک این دیدار هستم.کاش باز هم ببینمش،کاش بیشتر ببینمش،کاش بفهمه که چقدر دوستش دارم،کاش من رو دوست داشته باشه.

این مطالب رو نوشتم نه به خاطر این که به خواننده این وبلاگ بگم من دوست خوبی دارم،نه به خاطر این که یه روز گلی اینا رو بخونه و بفهمه اون روز چه حسی داشتم،این مطالب رو نوشتم فقط به این دلیل که اینجا تا ابد ثبت بشه که من روز 92/4/5 خوشبخت ترین مرد زمین بودم.نوشتم تا اگر روزی مُردم،و یا این که رابطه ما به هر سمتی از جدایی تا ازدواج کشیده شد،واسه همیشه ثبت بشه که من چقدر گلی رو دوست دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

خودت پول دربیار

http://qaemcloob.ir چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://qaemcloob.ir

دوست خوبم سلام
ممنون از مطالب بسیار زیبا تون
با اجازه چندتا از مطالب شما رو توی شبکه گذاشتم
انشاالله راضی باشی
خوشحال میشم شما هم عضو شبکه بشی
http://qaemcloob.ir
میتونی بیای اونجا یه گروه تشکیل بدی،مدیر گروه باشی و دوستانتو دعوت کنی و بصورت گروهی فعالیت کنی
اونجا هر قدر مطلب پست کنی امتیاز میگیری و هر لحظه میتونی ببینی چقدر پستات لایک خورده یا بازنشر شده
خلاصه حیفه این همه مطلب زیباست که غریب بمونه و منتشر نشه
ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی
ساخت گروه / چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین /صندلی داغ
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین//صندلی داغ/ ساخت گروه
منتظر حضور گرم شما هستم
حتما بیا

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

تو غلط کردی نظرات من رو پخش کردی مرتیکه

حاج خانم پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

این نوشتن ما رو هم به عنوان خوتننده وبلاگ خوشحال میکنه..از ته دل آرزو میکنم این حس دوباره تکرار شه واستون مهندس

قربان شما

رهگذر پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

آرزومندم به عشقتون برسید.

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد