تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

راه ناهموار زندگی

فردا میرم تو اواخر 28 سالگی دوباره کنکور میدم.شاید دیر باشه شاید هم نباشه

با این که به ازدواج اعتقادی ندارم اما نمیدونم چرا منم گاهی اوقات دوست دارم ازدواج کنم

صبح فندق بهم مسیج بلندبالایی داد و اصلا حتی رغبتی به جواب دادنش نداشتم و جوابی هم ندادم.نوشته بود که تو خوب نیستی و از این حرفها،بهتر که خودش متوجه شد ما از دو دنیای متفاوت هستیم و رفت پی کارش.

خوبه که گلی این وبلاگ رو نمیخونه،کاش منو دوست داشت،شاید داره،شاید نداره،نمیدونم،نمیتونم بفهمم،کاش مثلا میگفت فلان چیز رو واسم بخر تا دوستت داشته باشم یا فلان کار رو واسم بکن.من هیچ وقت یاد نمیگیرم این چیزا رو.


نظرات 5 + ارسال نظر
hypetia پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

کنکور هنر میخوای بدی ؟
موفق باشی !
امیدوار گلی تو رو دوست داشته باشه ، یاسی من و دوست داره ولی مثل یک دوست معمولی

اینجوری به درد نمیخوره،دوست معمولی معنی نداره،من دوست دارم دستاش رو بگیرم و ببوسم،من دوست دارم با هم بریم بیرون،موقع رد شدن از خیابون دستمو بگیره،موهاش رو آروم کنار بزنم،با پشت دستم گونه اش رو نوازش کنم.

حاج خانم جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

خوب این جور که شوما اهل هنر و فیلم و کتاب هستین گلی هم هست..جدا چرا دوست داشتنت رو ابراز نمیکنی...بهش بگووووووووووووووووو..یا هدیه بخر..هدیه خریدن برای یه دختر که تو عالم هنر سیر میکنه خیلی آسونه...من چون خودم هنر خوندم و کار میکنم میدونم..خیلی خوبه که شوما دو تا انقدر وجه تشابه دارین....گلی رو از دس نده..ببین کی گفتم

من چی کار کنم؟هر کاری میکنم نمیفهمه که دوستش دارم.

hypatia جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ http://zoghali.blogsky.com

دقیقا ... دوست معمولی خیلی مزخرفه

آره والا،منم به گلی میگم همیشه،ولی قبول نمیکنه

مهدیه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

آدرس بده بخونه خوب

نه،نمیشه

مهدیه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

چرا نمیشه
بهش بدید
خیلی هم خوبه
با روحیات شما هم بیشتر آشنا میشه

نه،یه حرفایی هست که نمیشه گفت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد