تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بزن باران،دلم سخت گرفته ست

زنگ زدم به گلی،قبل از اون فکر کردم که بهش بگم دوستش دارم اما با خودم گفتم اینجوری پشت تلفن خیلی لوس و بیمزه میشه،باید تاثیرگزار باشه،باید مثلا یه جایی باشم که آهنگ موتسارت یا موتزارت پخش بشه،باید مثل همفری بوگارت بهش بگم،بعد هم یه بوسه کلاسیک کازابلانکایی.

من یه مشکلی دارم،مشکل شنوایی نیست اما وقتی کسی آروم حرف بزنه یا در لفافه حرف بزنه منظورش رو نمیگیرم.طرف مقابلم باید بلند و شمرده و واضح و به قول دوست عرب دوران خدمتم حیل حرف بزنه.چند باری یه چیزایی گفت که نفهمیدم چی گفت شاید چیزای مهمی بوده و الان حس کسی رو دارم که جلسه آخر وقتی استاد یه نکته مهم امتحانی رو گفته حواسش به دختر پشت سریش بوده.

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://Blwallpapers.ir

سلام دوست من وب خیلی زیبایی داری خسته نباشی
به منم سر بزن خوشحال میشم نظرتو بگی
ممنونم

الان سر میزنم و نظرات سازنده خودم رو بیان میکنم.

حاج خانم جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

خوب اگه منظورش یا حرفاش رو نمیفهمی بهش بگو بیشتر توضیح بده اتفاقا این جور بهتره متوجه میشه که حرفاش برات مهمه میخوای نا "و" آخرش رو بفهمی

تا حالا از این زاویه به موضوع نگاه نکرده بودم،اما مثل یه شمشیر دولبه میمونه،اون وقت شاید فکر کنه که من چیزی حالیم نیست و همه چیز رو باید واسم توضیح بده.

hypetia شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

اوهووم
یه جای خوش آب و هوا بگو
موزیک متن هم از واجبات باشه
یک روز ِ خیلی خوب

باید خوش اقبال باشم که همچین موقعیتی پیش بیاد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد