تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

30 سال بعد

30 سال دیگه ایران چطوری میشه؟امروز وقتی با برادرم داشتیم میرفتیم که کنکور بدیم یاد اوایل دهه80 افتادیم که ماکنکور داده بودیم.دفترچه کنکور رو باید از شب قبل میرفتی دم در اداره پست میخوابیدی که گیرت بیاد یا یه آشنا پیدا کنی تو اداره پست که واست نگه داره،شاید باور نکنین ولی واقعا همین جوری بود.نتایج هم که اعلام میشد باید زنگ میزدیم تهران یه آشنا پیدا کنیم،کلی خواهش کنیم که بره روزنامه بخره و بگرده ببینه اسم ما رو تو روزنامه پیدا میکنه یا نه؟اما الان ما از تو خونه همه کارهامون رو کردیم.

داشتم 30 سال بعد رو میگفتم،30 سال بعد من تقریبا همون سنی رو دارم که پدرم مُرد.شاید من تا اون زمان زندگی نکنم و زنده نمونم.

30 سال بعد مادرم کجاست؟برادرم کجاست؟خواهرم؟پسربرادرم؟نمیدونم

گذشت زمان خیلی چیزا رو از یاد آدم میبره،من دوست ندارم،دوست ندارم فراموش بشم،دوست ندارم از یادها برم،دوست ندارم آدمهایی رو که دوست دارم منو فراموش کنن.

30 سال دیگه ایران حتما خیلی بهتره،بازار کار خیلی خوب شده،فیسبوک حتما دیگه فیلتر نیست،قیمت مسکن اومده پایین و خیلی چیزای دیگه.

30 سال دیگه آیا سایت بلاگ اسکای هنوز هم وجود داره؟هنوز هم این وبلاگ وجود داره؟

من نمیدونم 30 سال دیگه چی میشه و من کجام،اما هر چیزی که شد امیدوارم خوب باشه و من پولدار باشم و کنار کسایی باشم که دوستشون دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
حاج خانم جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

در خصوص ایران که فکر نمیکنم اوضاع بهتر شه ولی در مورد گلی حتما با هم تو یه خونه هستین و دارین بچه هاتونو بزرگ میکنین یا شاید به موزه لوور رفته باشین و در مورد آثار بحث میکنین..یا شاید اتفاقی گلی از کنارت تو خیابون رد بشه و نشناسیش..30 سال دیگه من 53 ساله شدم..وای نمیخوام فکرشو بکنم

در مورد گلی،این موضوع رو که گفتی چقدر دوست دارم،داریم بچه هامون رو بزرگ میکنیم،وای چه باحال.
تو از کجا میدونی که هر دو به فرانسه علاقه داریم؟

hypetia شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

من سی سال ِ بعد شاید توی یک گی کافی نشستیم و تنهایی سیگار میکشم
وقتی 51 سالم هست
یه کم ترسناکه به سی سال بعد و آدما فکر کردن
آدم شک میکنه اصلا اون موقع زنده باشه

چرا تنهایی؟من فکر نمیکنم.تا اون موقع خیلی آزادی های مدنی بیشتر شده و احتمالا تنها نباشی و کسی کنارت که دوستت داره و دوستش داری.

hypatia یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

این یه سوال فیس بوکی جالب بود به نظرم
حاضری ٢٠ سال از عمرت و بدی ٢٠ میلیارد بگیرری ؟؟

من اگه 20 سال از عمرم رو بدم میشم 48 ساله،من حاضرم.

poria جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ http://911251.blogsky.com

تولد وبلاگتون مبارک

تولد وبلاگ منه؟فکر نکنم.

وب مانی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

نه نمیخوام تبادل لینک بکنم.شاید به وب شما هم سر زدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد