تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

منِ گم را تو پیدا کن

من واقعا نمیدونم چرا تو دانلود کردن ترانه هایی که واقعا عاشقشون هستم چرا اینقدر تنبل هستم.یه ترانه ای هست به نام"کمی با من مدارا کن" از شکیلا که شعرش هم مال شهیار قنبری هست،حدود 13 ساله که میخوام این ترانه رو به پیدا کنم اما همش یادم میره و ریتم مبهم و شعر کمی که ازش تو دهنم مونده رو زمزمه میکنم.

اصلا از شکیلا خوشم نمیاد چون صدا و چهره سردی داره و ترانه هاش همه کاور و بازخوانی ترانه های قدیمی هستن که این به نظر بنده حقیر هنری محسوب نمیشه،اما اگر یه کار مثبت تو کارنامه هنریش داشته باشه همین یک ترانه هست که واقعا قشنگه و میدونم یه روزی دانلودش میکنم و اون رو هزاران بار گوش میدم.و در نهایت هم باید بگم که همه ما تو زندگیمون حداقل باید یک کار مثبت انجام داده باشیم.تا در یادها بمونیم

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdis سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ق.ظ http://dl1.1001mp3.ir/mp3/SH/Shakila/shakila-kami_ba_man_modara_kon.mp3

دلنشین٬مثه همیشه.

دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد