تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نزدیکترین شما به من در موقف قیامت، کسی است که راستگوتر، امانت دارتر و باوفاتر به پیمان باشد.

یه آدمهایی هستن واقعا خاص هستن،البته این جور آدمها خیلی نادر و کم هستن.و یه سری آدم هستن که زور میزنن که خاص باشن و اینجور آدمها خیلی زیاد هستن.گروه اول اصراری بر خاص بودن ندارن و گروه دوم مُصر هستن به انجام این کار.

میدونی خاص بودن باید با تو زاده بشه،تو نمیتونی بگی من چون فلان موزیک رو گوش میدم یا چون فلان کارگردان رو میشناسم خاص هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
Hypatia دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://zoghali.blogsky.com

اوهوم

اصلا اسم کارگردان‌ها و موسیقی‌‌ها همشون شده ی برچسب ، ی نشانِ افتخار که بزنی‌ رو شونت که من فلانی‌ و فلانی‌ و فلانی‌ و که تو از روحشونم خبر نداری میشناسم

تازه من یه ترانه هایی رو شنیدم که تو اصلا خواننده هاشون رو هم نمیشناسی.دلت بسوزه

Nahid یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ

واقعا گل گفتی. عجبا که از اول فیلسوف زاده شده ای. دوروزی هست که با وبلاگت آشنا شدم اونم از کانتی که تو یه وبلاگ دیگه گذاشته بودی و عجیب اینکه حس منو که نمیتونستم یا نمیفهمیدمش، بسادگی درمورد نویسنده وبلاگ با روانی گفتارت بیان کردی. الخق که قلم شیوایی داری. تصمیم گرفتم در اوقات فراغتی که کتاب میخونم وبلاگتو از اول بخونم. چون با خوندن چند پستت باوجودیکه اصلا ازنظر اعتقادی باهات موافق نیستم ولی صداقت خالص را دیدم و دارم با زیرورو کردن وبلاگت، بدون ماسک رفتار کردن و حرف زدن را بیشتر یادبگیرم. چون بین همه نزدیکان و دوستانم به صداقت معروفم اما همیشه میدونم که نقاط مخفی و پنهان دارم و همواره فکر میکردم که این خصوصیت همه انسانهاست. ولی صداقت ناب شما منو مبهوت کرده چون باوجودیکه ۱۰سالی ازتون بزرگترم اما همیشه فکرمیکردم بااین سن و تجربه، تو رفتارام صادق و دقیقم و واقعا تلاشم همبشه در گفتار و رفتار خداو بنده خدا را خوش بیاد بوده و هست. الغرض با اجازتون، البته بی اجازه اولیه دارم وبلاگتونو از اولش میخونم به امید یادگیری‌. الان به اینجا رسیدم و اینو بدون که بدون اغراق شما خاص زاده شده ای و امیدوارم همواره موفق باشی‌ و غرق در خوشبختی.
ممنون بابت راهنماییای بی ریایت.

سلام ناهید عزیز.
قربان محبت و مهربانی و لطف بیکران و سرشارت.
شرمنده ات هستم.ببخشید که وبلاگم جاهایی پر از مزخرف میشه و حرفهای نامربوط میزنم.یه جاهای زیادیش رو خودم هم قبول ندارم.ولی خوب دیگه چاره ای نیست.مربوط به گذشته ام میشه.

Nahid یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:36 ب.ظ

اختیار دارین. شرمنده چرا. همین خودتون بودن و شجاعت بروزش منو شیفته کرده. کاش هممون مثل شما صاااادق بودیم و بدون نقاب. ایکاش اینهمه ابراز خوب بودن نمیکردیم. حسرتتون را خیل خوردم این دوروزه. خوش باشین و حاجت روا.

مرسی ناهید عزیز و دوست داشتنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد