تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سیگار کشیدن برای روزه دار چه حکمی دارد؟عدم افساد روزه به وسیله غبار یا دود غیر غلیظ، خالی از وجه نیست ولی احوط اجتناب است.

من زیاد تو اینترنت نمیچرخم و تو چند سایت محدود بیشتر نمیرم،اما یه دوست عزیز و ندیده سایتی بهم معرفی کرد که البته من ازش چیز دیگه ای میخواستم اما اون اینو به من معرفی کرد،بگذریم.تو این سایت تو فینگلیش تایپ میکنی و بهت فارسی تحویل میده.عحبا چه چیزایی تو این اینترنت هست و من بیخبرم.اینم آدرسش:

www.behnevis.com


نظرات 1 + ارسال نظر
Hypatia سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

میدونی‌ من چه جوری پیدا کردم بهنویس و ؟

گروهِ کیوسک یک آهنگ داره راجع به عشق در دنیای مجازی ، که من خیلی‌ هم دوستش دارم ، یک جاش میگه توی بهنویس فینگلیش نوشتم آای عشق ... آای عشق ... آای عشق

اینجوری شد که یافتمش :دی‌

من همیشه از کیوسک متنفر بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد