تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

قدر شب قدر را بدانید،شاید امسال آخرین شب قدرتان باشد.

امروز موقع برگشتن از کار توی یکی از پله برقیها یه پیرمردی دست زن پیرش رو گرفت و رفتن رو پله برقی و من به این فکر کردم که وقتی به سن اینها رسیدم آیا کسی رو دارم که دستم رو بگیره یا دستش رو بگیرم؟نمیدونم والا.اصلا من به سن اینها میرسم؟بعید میدونم و یا در خوشبینانه ترین حالت وقتی به سن اینها رسیدم توی یه آسایشگاه سالمندان درجه 3 و ارزون قیمت هستم و تو پوشک خودم ریدم و مراقبین اونجا منو میزنن و دست میندازن.

خیلی دیدم به زندگی بد شده،من از اون تیپ آدمها هستم که حتما باید یه زن تو زندگیم باشه تا شارژ باشم و با روحیه،وگرنه همین عنی میشم که الان شدم.باید یکی رو دوباره پیدا کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید علا سبزپوش سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.math2easy.com/

ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان شما را به دیدن سایت آموزش ریاضی دعوت می کنم
شبیه سازی سوالات کنکور ریاضی
آموزش مفهومی درسهای ریاضی و ....

برو گوزو،من حالم از ریاضی به هم میخوره.

حاج خانم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

هه هه جواب کامنت بالا رو نیگااااااا

اِ ببخشید،نمیدونستم میبینین.شرمنده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد