تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خداحافظ رفیق روزهای خوب

امروز تو فیسبوک با اشکان دعوام شد و احتمالا واسه همیشه قهر کرد باهام

بهم گفت تو آدم مزخرفی هستی و خودت نمیدونی،ولی من مزخرف نیستم.من اشکان رو دوست داشتم.

دارم کم کم شبیه آدمهایی میشم که کسی دوستشون نداره جز مامانشون،نمیدونم چرا؟

یه فیلم مزخرفی با یه دوست یه بار دیدیم تو سینما به اسم خودزنی که فقط یه دیالوگ خوب داشت و اونم آتیلاپسیانی به اون یکی یارو گفت:دیگه تو سن ما چیز بیشتری یاد نمیگیریم.

راست میگه حالا دید بد به کنار،درسته جوون هستم اما واقعا دیگه تو سن 28 سالگی،اونم اواخرش قرار نیست یه آدم جدید ازم ساخته بشه.

دخترهای زیادی بودن که میتونستم کاری کنم که دوستم داشته باشن اما با این اخلاق گهم همه از دستم فرار کردن و من الان اینجا هیچ کسی رو ندارم و شاید بهتره هم نداشته باشم.

یه بار یه دختری بهم گفت تو آدم از خودراضی هستی

نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

me پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://khoneme.blogsky.com/

ادم قید رفیق روزهای خوبش نمیزنه به نظرم

پیش میاد دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد