تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای صبا رو سبکبال

ترانه ای صبا رو سبکبال رو از سالار عقیلی دانلود کردم،خیلی دوستش میدارم.حس آرامش خوبی به آدم میده،با این که ذاتا به موسیقی راک و کارای آوانگارد علاقه دارم ولی وجه محافظه کار شخصیتیم به شدت دلبسته به موسیقی سنتی و به تعبیر برخی دوستان ایرانی هست.

فکر میکنم اون قدر کارای خوب تو موسیقی سنتی هست که آدم بی نیاز به هر نوع موسیقی دیگه ای باشه.فقط باید بتونی باهاش ارتباط برقرار بکنی

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج خانم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

گوش ندادم این آهنگ رو...من فقط از سالار "وطنم " رو دوس دارم..آدم رو دچار جو زدگیه ملی میکنه

آفرین،همین جوریه.

مدیکو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ

یه نکته مثبت دیگه شخصیتت

فدات بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد