تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سمفونی مردگان - عباس معروفی

من هیچ وقت کتاب سمفونی مردگان از عباس معروفی یا هیچ کتاب دیگه ای از عباس معروفی رو نخواهم خواند،هیچ وقت،اینو به خودم قول میدم.اما بعضی وقتها تو این وبلاگها گاهی اوقات نوشته هایی ازش می بینم که منو یاد یه نفر میندازه که خیلی دوستش داشتم و اونم خیلی کتابهای عباس معروفی رو دوست داشت.پس طبق اون چیزی که تو درس ریاضی گسسته میخوندیم منم طبیعتا عباس معروفی رو دوست دارم.اینم یه نقل قول از عباس معروفی:


وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست ، چون


نمیتواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید چه احساسی دارد و اگر آن آدم

کسی باشد که تو را تنها بگذارد و به سکوت تشویق کند، تنهایی تو کامل

می‌شود ! ....

نظرات 2 + ارسال نظر
رها جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://memories-4-tomorrow.blogsky.com/

از آخرین باری که کتاب خوندم خیلی میگذره ...
نمیدونم چرا فک میکنم وقتی کتاب میخونم وارد تخیلات نویسنده میشم و این اذیتم میکنه !

فک میکنم قبلا کتابشو خوندم
تو دومین وبلاگمم این جمله رو نوشته بودم !

کتاب خوندن خوبه.

رویا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://myword.blogsky.com

سالها پیش این کتاب را خوندم ... تو یک عالم دیگه نوشته شده ..

نقل قول عباس معروفی زیباست .. واقعا وقتی کسی را دوست داری .. بیشتر تنهایی ..

با تبادل لینک موافقم .

آره والا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد