تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برادر فرزانه

قبل از این که این پست رو بخونید خواهش میکنم که به من برچسب منحرف بودن نزنید

گفتم که یه سایتی هست که من زیاد بهش سر میزنم و این سایت پورن هست که مردم جلو وبکم همه جور کاری میکنن و همه مردم دنیا میتونن تماشاشون بکنن.منظورم از همه کار فقط کارای جنسی هست.

تو این سایت یه دختر و پسر کلمبیایی هستن که دختره واقعا خوشگله،قد بلند و سبزه و یه هیکل کاملا زنونه داره،یعنی سینه داره،اندامش ظریف و زنونه هست و صورت واقعا زیبایی داره،اما در کمال تعجب آلت مردونه داره و مرتب در حال ترتیب دادن اون پسره هست که همیشه باهاشه.ظهری اینو به برادرم نشون دادم و اون به جای این که اظهار تعجب بکنه گفت حالا این اگه بره دانشگاه باید بره خوابگاه دخترا،اون وقت ترتیب همه دخترا رو میده،بره خوابگاه پسرا همه پسرا ترتیبش رو میدن،تو شناسنامه اش بنویسن زن یا مرد؟تکلیف دولت با این چی میشه؟دیدم راست میگه.

من نمیدونم اینا باید اسمشون Shemale یا ترنسکشوال باشه،و این که نمیدونم از اینا تو ایران خودمون هست و این که واقعا چی پیش میاد که اینا اینطوری میشن.آیا زمینه ژنیتکی داره یا بستگی به دوران حاملگی داره؟

بعد خلاصه تو این سایت چرخیدیم و خیلی چیزای باحال و عجیبی دیدیم که همون لحظه داشت تو یه نقطه دیگه از کره زمین اتفاق می افتاد.بعد من به برادرم گفتم اینا که این کارا رو میکنن و خودشون عمدا میزارن واسه همه ملت که ببینن مریض روانی هستن و برادرم هم بلافاصله گفت: ما هم مریض هستیم که داریم اینا رو تماشا میکنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نازگل شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

با داداشت !

حاج خانم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

آفرین به شما دو برادر که با هم میشینین نگا میکنن اینارو

سپیده سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

خب لینک بده بریم ببینیم بیایم نظرمونو بگیم
ولی جدا از شوخی گاهی به این فکر میکنم که هرکس متقاضی و مشتری این نوع فیلمها و اقلام هست شریک جرم اون قاچاقچی های انسان و کساییه که از انسان بهره برداری کالایی میکنند.
نمیگم خودم فرشته ام اما همیشه درد یه زن رو میتونم از پشت همه رنگ و لعابهای این فیلمها و کلیپها ببینم.

نغمه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ب.ظ

خب دلیل دوجنسه شدن بچه ها اینه ک زنای حامله تو دوران بارداریشون خودارضایی میکنن ...واقعا بدم میاد از اینجور زنای اشغال

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد