تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ادای دین به جامعه دگرباشان

چند روز پیش تو یه سایت اینترنتی با یه دختری آشنا شدم و فرداش قرار شد همدیگه رو ببینیم.عصری دیدمش،دختر خیلی قد بلند و تنومندی بود.صورتش هم زیبا بودتقریبا همه تو خیابون بهمون نگاه میکردن،من خیط و خجالت زده شدم.خیلی معذب بودم.اصلا اون وضعیت رو دوست نداشتم.یه کمی که صمیمی تر شدیم دختر بهم گفت که من ترنس هستم،یعنی در واقع دختر نبود پسر بود یا شاید هم جسمی پسر بود و روحی دختر بود،آخرش هم نفهمیدم داستانش چیه.

اما نکته اینه که واقعا پسر بودن اون دختر واسم غیرقابل باور بود.در نهایت بعد از سه ساعت از هم جدا شدیم دوستانه،و هیچ حرفی هم نزدیم اما هر دو بعد از خداحافظی میدونستیم که به درد هم نمیخوریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حاج خانم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

با چه موجودات عجیب غریبی برخورد میکنی شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد