تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهترین پارسایی دوری از گناه و آزار نرساندن به دیگر مومنان است.

دیروز رفتم سینما پردیس قلهک و دو فیلم "ادوارد دست قیچی" و "سرگذشت پای" رو دیدم.

فیلم "پای" واقعا عالی بود،پر از صحنه های زیبا.از اون فیلمها بود که دقیقا از لحظه شروع جذبت میکنه و تا لحظه آخر ارش لذت میبری.خوبی فیلم دیدن تو پردیس قلهک اینه که اون جمعی که اونجا هستن نیومدن سینما که لاس بزنن تو تاریکی یا پفک و چیپس بخورن و هی حرف بزنن  و دیگه این که کیفیت فیلمهایی که میزاره خیلی عالی هستن و صدای خوبی داره و این که عقب افتاده نیستن و فیلمها به طور معقولی سانسور شده هستن.

خلاصه این که اینقدر این فیلم صحنه های زیبا داشت،اینقدر خوب بود،اینقدر قشنگ بود که اگه یه روزی شنیدم یه سینمایی این فیلم رو میخواد پخش بکنه دوباره میرم.دیدن این فیلم فقط تو سینما و تلویزیون های عریض لذت بخشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
شارژ وبمانی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوب باشید.
وبلاگ زیبایی دارید.
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم.

عنوان: شارژ وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

آ . د . م یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

آره فیلمش خیلی جذاب بود - اما ربطش به تیتر ؟!

ربطش به تیتر اینه که بدونی همیشه باید پارسا بمونی

مرد تنها یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

پای فیلم خوبو خوش رنگو لعابیه اما شاید توی یک سوم پایانی بنظرم اون حس رو نداره که توی 2 سوم قبلش داره ...
پ من الان باید بگم بچه تهرونی؟
نمیگی از کجا فهمیدی من دزفولم ؟

نه نمیگم.
خیلی ساده یود،اگه به کامنتت دقت میکردی میفهمیدی.

مرد تنها یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

اوکی حالا من دزفولی یا زندگی تو دزفول یا هر از چندگاهی محبورم که دزفول باشم ... یا هر چیز دیگه ای ... چه فرقی داره ...
هرکجا هستم باشم ... آُسمان مال من است ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد