تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تقدیم به گلی با عشق

موقع برگشتن از سینما بگی نگی پکر بودم با این که دیدن فیلم خیلی بهم حال داده بود.به خاطر این که اون محله و خیابون ها همشون من رو یاد گلی می انداخت.اون پارک کنار سینما جایی بود که با گلی رفتیم و همش یاد اون بودم و حتی فیلم ادوارد دست قیچی هم زنده کننده خاطرات گلی بود که یه بار واسم داستان فیلم رو تعریف کرد.موقع برگشتن هم بهش یه مسیج دادم که جوابی نداد.البته بهش حق هم میدم.

خاطراتش همیشه با من هست اما عذابم نمیدن.

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج خانم یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

تو اااااااای گلییییییی کجایییییییییی

گلی چه بی وفایی

مرد تنها یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

گلی
من هم دلم برای کسی که مخفف اسمش بر همین وزن بود تنگ شده ...
گلی... هوم...

بر وزن گلی؟چی میتونه باشه؟
هر چی فکر میکنم هیچی به ذهنم نمیرسه

مرد تنها دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.the-last-man.blogsky.com/

من هیچ وقت ادوارد دست قیچی رو نرسیدم ببینم

ببینش به نظر من
خالی از لطف نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد