تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فقط کسی طعم دلتنگی را میفهمد که طعم وابستگی را چشیده باشد

سر شب دوست داشتم با اشکان حرف بزنم،باهام قهر کرده به خاطر یه موضوعات بچگانه.بهش تلفن کردم که جوابم رو نداد.بعد به مادرم تلفن کردم که اونم جوابم رو نداد و گفت وسط تئاتر هستم.بعد به گلی تلفن کردم که اونم جوابم رو نداد.این چه وضعشه آخه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مرد تنها شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ق.ظ

بیا به من زنگ بزن من همیشه هستم :دی

تو که پسری

مرد تنها شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ق.ظ

اشکان دختره ؟!

مرد تنها شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

اشکان دختره ؟!

اشکان دختره؟؟؟؟؟؟؟
نه پسره

مرد تنها شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

خب منم مثه اشکان !
ولی قبول دارم پسر با پسر دردو دل کنه مورد داره انگار !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد