تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تابستون کوتاهه

کی بشه تابستون تموم بشه و هوا کمی سرد بشه.

دوست دارم برم یه پالتو بخرم،از هموناییکه تنگ هستن و کمربند دارن.اون وقتها که تو کار قبلیم بودم همیشه سیما بهم میگفت ازاینا بخر و بپوش.ولی من اون روزها حقوقم زیاد نبود که بخرم.الان حدود یک سال از اون روزها میگذره.نه من اونجام و نه سیما.نمیدونم اوضاع اونجا چطوره و الان از بچه های قدیم کی اونجا هستن.خیلی دلم میخواد یه بار برم اونجا و بچه ها رو ببینم.اما خیلی بد از اون سازمان جدا شدم و کمی خجالت میکشم که برگردم.هر چند اونجا دیگه مثل قبل نیست.سعید که مُرد،منیژه هم که هیچ کس ازش خبر نداره.سیما هم که دیگه اونجا نیست.فقط مدیر داخلی خوشگل24 ساله اونجاست که معلوم نیست طبق معمول سرش با کی گرمِ و تا منو میدید بهم میگفت آقای فلانی عزیز و منم بهش میگفت خانمِ فلانی عزیز و همش بهم چشم غره میرفت.

احتمالا فردا برم بهشون یه سر بزنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد