تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای شوهر دانش لازم است، برای زن نجابت.

یادم میاد سال 87 که دانشجو بودم.دوستی داشتم که با یه دختر دوست شده بود.و ظاهرا قول و قرار ازدواج و این داستانها بینشون بود.اتفاقا منم برد یه دفعه دختر رو دیدم.بعد تعریف کرد واسه من که یه بار با دختره و خواهرِش رفتن بیرون،دوست دختر(نامزد) دوست من رفته دستشویی و این با خواهر دختره تنها مونده.خواهره واسه دوستم تعریف میکنه که آره خواهر من که تو باهاش دوست شدی خیلی دختر خوب و نجیبی هست.هر باری که خواهر ما میره بیرون و میاد کلی شماره تلفن میاره و جلو ما میریزه زمین و میخندیم و به هیچ کدومشون زنگ نمیزنه.

بعد دوست من این ماجرا رو واسه من تعریف کرد که بگه این دوست دختر یا همون نامزد من چقدر دختر نجیب و سربه زیری هست.من اون روز خجالت کشیدم و روم نشد بهش بگم که آخه اگه نامزد تو سربه زیر و نجیب باشه چرا پسرها بیفتن دنبالش بهش شماره تلفن بدن؟

نمیدونم الان اون دوستان کجا هستن و آیا ازدواج کردن یا نه؟اما واسشون آرزوی موفقیت میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
منم کشاورز دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.imfarmer.blogfa.com/

سلام
مطلبتون جالب بود
تشکر
موفق باشید

رها سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

inke yeki dg miad shomare mide taghsire dokhtaras ?

آره بابا.تو اگه سر به زیر بری و بیای.کدوم پسری به خودش جرات میده که بهت شماره بده.اونم مثل این دوست فوق الذکر که هر بار میرفت بیرون هفت یا هشت تا شماره با خودش میاورد خونه.

ضدهوایی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ق.ظ http://unausgewogen.blogsky.com/

ببینید دوست عزیز.این تعدد شماره هایی که به این دختر میدادن عجیبه و آدم مشکوک میشه.ولی به صورت منطقی سوالی که مطرح میشه اینه که طبق چه استدلالی میگید اگه سر به زیر بری و بیای.من با چشمای خودم دیدم یک پسری به یه دختر چادری اصرار میکرد شمارشُ بگیره و دختره بالاخره گرفت که شر پسرِ کم شه.حالا بیشتر شماره رو نمیگیرن.به هرحال شما یک مقدار تامل هم کنید بد نیست.روحیات دختر ها فرق داره.نمیتونن طرفُ بزنن.و سر به زیری که گفتید نوعی کژفهمی شماست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد