تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آقا ما تئاتر برو نیستیم.اونم ازاین نوعش

سازمان بهم 20 تا کوپن تخفیف 50 درصدی از این تئاترهای سخیف داده و 10 بلیط هم واسه این پارکِ تو دربند.من موندم با این بلیطها چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
Friends چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ http://friends.blogsky.com

آقا ما هم تئاتر سخیف نمی رفتیم، بعد یه دفعه دوستان گفتند بریم، رفتیم، خوب بود، خوش گذشت
برای اینکه آدم 2 ساعت به هیچی فکر نکنه خوبه.

پس منم برم.آخه نکته اینجاست که من کلا به چیزی زیاد فکر نمیکنم.

نازگل چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

بیا بریم دربند

ای بابا.ما اگه به یه دختر خانم بگیم بیا بیرون ببریمت هر جا که عشقت میکشه،هر رستورانی که تو بخوای غذا بخوریم،هر چی که میخوای واست بخرم بازم نمیاد با ما بیرون.دیدم که میگم.
اون روزی که تو دوست دختر داشتن شانس تقسیم میکردن،من نمیدونم تو صف چی بودم؟من شانس ندارم که.

نازگل چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

ما هم از دوست پسر شانس نیاوردیم اشکالی نداره

... چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

شما احتمالا تو صف یه چیزی مربوط به جنس مذکر بودین که تموم شده بود و یه دونه خیلی بزرگش مونده بود که گفتن اون مال خداست ولی شما با زور اونو گرفتینش و خوش به حالتون.

چه بیمزه و شرک آلود.میخوای توهین بکنی اقلا یه چیز درست حسابی بگو

نازگل پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

اشکال نداره
ما هم از دوست پسر شانس نداریم
البته من به این نتیجه رسیدم به درد دوستی نمیخورم
زندگی اینجوری هم راحتتره

چرا اشکال نداره؟؟؟خیلی هم اشکال داره.
چرا به درد دوستی نمیخوری؟سگ اخلاقی مثل من؟
در مورد راحتیش هم کمی شک دارم.این یه جور تلقینِ که آدمایی که دوست غیرهمجنس ندارن واسه توجیه خودشون ساختن.

... پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

شوخی کردم. اگه ناراحتتون کردم ببخشید.یه چیزی همین جوری گفتم که بخندیم.

مگه چی گفتی؟

نازگل پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

از نظر من اشکالی نداره
سگ اخلاق!
من زیادی از اشتباهات دیگران میگذرم
دوستی به درد کسایی میخوره که زندگی رو راحتتر از من میگیرن
مثل من اعصابشون رو خورد نمیکنن
دوستی و زندگی زیادی برای من جدیه
من متوجه نشدم 2 بار نظر گذاشتم یکی رو پاک کنید لطفا

نه پاکش نمیکنم.نگهش میدارم یادگاری.
موفق باشی ناز گل
راستی اسمت منو یاد یه کسی میندازهکه تو این وبلاگ هم زیاد ازش یاد کردم.

نازگل پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

یادگاری
شما هم موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد