تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نمیزارن دیگه این دهن من بسته بمونه

من چند بار گفتم اما هر بار که میخوام تجدید نظری بکنم می بینم نمیشه.

این ژان لوک گدار و میشائیل هانکه دو فیلمساز تماما تخمی هستن که فیلمهاشون یکی از یکی دیگه مزخرف تر هستن.اما از اونا مزخرف تر و احمق تر اون کسایی هستن که از اینا و فیلمهاشون تعریف میکنن.یعنی منی که تمام  فیلمهای این دو بشر رو از ابتدا تا به انتها دارم دارم اینو میگم که به هیچ وجهی فیلمهاشون رو نمیتونی تحمل بکنی.اصلا هیچ حرفی ندارن.اون فرانسویه که همش تصاویر بی ربط از این ور و اون ور گیر آورده و چشبونده به هم و به نام فیلم قالب کرده به این جشنواره ها.اون یکی هم که هرچی آدم روانی قاتل تو جامعه هست رو تو فیلماش نشونم میده.

یعنی الان من در حالتی هستم که حالم داره به هم میخوره از این جوونایی که خودشون رو روشنفکر میدونن و ار فیلمهای اینا تعریف میکنن.

مطمئن هستم این دو نفر هم همیشه تو دلشون میخندن به این ملت احمق ساده لوح.

دیگه خدا نکنه ما ایرانی ها به یه چیزی گیر بدیم و از اسمش خوشمون بیاد.نمونه اش هم همین سینمای موج نوی فرانسه و ژان لوک گدار.

یعنی با تمام وجودم حاضرم تمام فیلمهایی که از این دو نفر دارم بدم و به جاش فیلم سوپر بهم بدن.

نظرات 4 + ارسال نظر
حاج خانم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ

بالاخره وبلاگت تو صفحه اول بلاگ اسکای اومد


خوشم میاد همه چیز یادت میمونه

محمد قاضی زاده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ق.ظ http://9rang.ir/product.php?id=3

_1 _ سلام

_2 _ در صورت تمایل ما را با آدرس<<<< http://9rang.ir/product.php?id=3

_3 _ و عنوان پودر پرپشت کننده مو لینک کنید

_4 _ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید<<<< http://9rang.ir/link/

_5 _ موفق باشید

مرد تنها شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

اون میشل که فیلم آمور (عشق) گلی سر و صدا کرد جدا تخمین !؟

آره همون.اتفاقا من همون فیلمش رو رفتم سینما دیدم.همون هانکه رو میگم.خیلی فیلمهاش تخمی هستن.

مدیکو جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:04 ب.ظ

اولین و آخرین فیلمی که از هانکه دیدم شاید ٢٠ یا ٣٠ دیقه از فیلم آمور بود
نمیدونم شایدم چیز دیگه ای دیدم و یادم نیست
خلاصه همون ٢٠ دیقه انقد مزخرف بود ودافعه داشت حتی نتونستم خودمو مجاب کنم تا تهش ببینم و بفهمم چرا یه عده انقد ازش تعریف میکنن
اه یادم میفته حالم بد میشه
واقعا میخاد چیو به تصویر بکشه

مزخرف هستن فیلمهاش.مزخرف

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد