تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردم ارامنه دوستتان دارم.

الان دارم به سولوی گیتار یه شخصی به اسم "رافی شهبازیان" گوش میدم.احتمالا ارمنی باشه.خیلی کارش خوبه.و من به این فکر میکنم که شاید هیچ وقت نتونم و فرصت نشه که گیتار الکتریک یادبگیرم.

حالا که صحبت از ارمنی ها شد باید بگم که تو این سازمان که من کار میکنم.ارامنه زیادی هم توش مشغول به کار هستن و باید حتما این رو بگم که انسانهای بسیار نازنین و خوب و خوش اخلاقی هستن.البته همشون خانم هستن و من آقای ارامنه ندیدم تو سازمان.اما همین همکارهایی که داریم بسیار خوش اخلاق و با محبت هستن.و من خیلی دوستشون دارم.آدمهای خاکی و با اخلاص و صادقی هستن.من نمیدونم که به لحاظ قانونی میشه با یه اقلیت مذهبی ازدواج کرد یا خیر؟اما اگر میشد من با یه ارامنه ازدواج میکردم.چون چیزی دارن این آدمها که خیلی کم الان پیدا میشه و اونم چیزی نیست جز:"صداقت"

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد