تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردم به قهرمان نیاز ندارند به چیزبرگر نیاز دارن.

رفتم سینماتِک پردیس قلهک و فیلم "هفت" رو از دیوید فینچر دیدم.یعنی به طور اتفاقی شد،فکر کردم که امروز سه شنبه هست و ساعت 6 میخواد فیلم"سامورایی" رو بزاره اما وقتی بلیط خریدم و تو سالن خنک و خوشگل اونجا نشسته بودم فهمیدم که امروز دوشنبه هست و فیلم هفت رو پخش میکنه.منم فیلم رو دیده بودم.اما دیگه اومدم به همین خاطر بلیط رو پس ندادم و رفتم فیلم رو دیدم.

فیلم رو فبلا هم دیده بودم اما باز هم به دیدن دوباره اش می ارزید به خصوص با کیفیت خیلی خوب و منحصر به فرد سینما تک پردیس قلهک.سالن شلوغ بود،اما خدا رو شکر آدمایی که اونجا بودن فقط اومده بودن فیلم رو ببینن.

فیلم علیرغم ژانر جناییش،رگه هایی از طنز هم داشت.تقابل دو کاراگاه.یکی خونسرد و درونگرا،دیگری پر جنب و جوش و برونگرا.در نهایت هم کوین اسپیسی به این ترکیب اضافه شد با اون بازی استادانه و معرکه اش.

قبل از فیلم فروشگاه اونجا چند 7 فیلم خریدم.6 فیلم از ورنر هرزوگ آلمانی و آخرین فیلم ترنس مالیک.امشب به طور حتم یکی از این فیلمها رو میبینم.در نهایت هم سرخوشانه و خوشبخت به خونه برگشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرد تنها سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

من تقریبا کوین اسپیسی هر کاری کرده رو دیدم !
اوج کار کوین سریال house of cards که الان دارم میبینم
خود فینجر هم تهیه کنندشه
نبینی نصف عمرت بر فناست !
یه قسمتشو ببین اصن میفهمی بازیش تو سون هیچه

حوصله سریال ندارم
ولی شاید یه روزی دیدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد