تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حقیقت محض

خوب من همه جا گفتم که از ازدواج متنفر هستم و هر جا هم میرسم اینو میگم و کلا به عنوان یه آدم از ازدواج بیزار همه جا شناخته شدم.ولی لعنت به من که دارم به خودم هم دروغ میگم.من دوست دارم وقتی میرم خونه زنم رو بغل کنم و ببوسمش.واقعا دلم میخواد ازدواج کنم.دوست دارم یه نفر داشته باشم که فقط مال خودم باشه.کسی که سرش تو ابرها نباشه و حواسش به تقی و نقی و ممقلی نباشه و در غیاب من بهشون مسیج نده.خوشگل هم نبود نباشه،فیلمباز هم نبود نباشه،یه آدم خیلی خیلی معمولی باشه.فقط منو دوست داشته باشه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

همین آرزو رو برات دارم

مرسی نازگل جان.اسم تو منو یاد یه نفری میندازه که قبلا میشناختم و همین حس رو بهش داشتم.یادش بخیر.
راستی وبلاگت آدرسش چیه؟

نازگل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

گلی خانوم دیگه
دوست ندارم وبلاگمو بخونید
یه جاییه برای غرغرام و سبک شدن

آره.تو از کجا میدونی اسمش گلی بود؟؟؟عجیبِ!!!!
منم اینجا رو واسه غرغرها و افکارِ مزخرفم ساختم.اصولا فلسفه وبلاگ فکر نکنم چیزی جز این باشه.

نازگل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

خوبهزار بار اینجا اسمشو آوردید خنگ که نیستم

نه خدا نکنه.این چه حرفیه.آره اصلا یادم نبود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد