تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن که میگوید دوستت میدارم،دل اندوهگین شبی است که مهتابش را میجوید.

تو سازمان یه خانمی هست که از شوهرش طلاق گرفته که البته احتمالا شوهره ازش طلاق گرفته و به دورترین نقطه کره زمین از دست این زنِ فرار کرده.این خانم لاک میزنه به ناخناش و هر انگشتیش هم یه رنگ،اونم رنگهای جیغ،فسفری،نارنجی،قرمز،آبی و .... .رنگهاشون یه حالت واقعا تابلویی دارن.انگار شب نما هستن.تا حالا ندیدم یه رنگ سبز ای قدر پر رنگ باشه و تو چشم بزنه.اصلا مدل جالبی نیست.اونم واسه محیط کار.شرم آوره.جدای تمام این مسائل ساپورت میپوشه و زیر روپوش نازک سفیدش هم هیچی نمیپوشه.واقعا خجالت آوره اون وضعیتش.شرمسارم.شرمسار.


















پانوشت:پانوشت رو چندین و چند خط پایین آوردم تا قداست این کلمات آلوده به زشتی و پلیدی کلماتی که در توصیف اون عفریته گفتم نشه.

در حین نوشتن در مورد لاک که بودم ناخودآگاه یاد گلی افتادم که آخرین بار با هم بیرون رفتیم و اون لاک خرید.کاش هیچ وقت اثر اون لاک ها از رو انگشتام پاک نمیشد.هر چند اثر خیلی چیزا که ازش به یاد دارم هیچ وقت از قلبم پاک نمیشه.و تمام این مسائل در حالی تو ذهنم نقش بستن که هم زمان ترانه Hay Amores از شکیرا داره تو گوشهام میخونه و اتفاقا همون ترانه ای هست که گلی به من داده بود.

بگذریم.زندگی همینِ همیشه واسه آدمهایی مثل من.جدایی،جدایی،جدایی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

خوب این چیزا الان مده
با اینکه من خودم مخالفم ولی خوب دیگه

من لاک میزنم انگار نمیتونم نفس بکشم
بعضی وقتا فکر میکنم دیگه دختری مثل من وجود نداره

یعنی خیلی خوشگلی؟؟؟
منم میدونم مده،اما رنگ لاکهاش خیلی تو چشم میزنه.بعضی وقتها با خودم میگم اگه چراغ ها رو خاموش کنم.همه جا رو میتونه با لاکهاش روشن کنه.ضمنا این که هر ناخنش یه رنگ باشه اونم تو محیط کار دیگه هیچ توجیهی نداره.

نازگل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

بحث خوشگلی و زشتی نیست
بحث اعتقاده
تو پوشش
تو رفتار....
لاک شبرنگ
گلسر شبرنگ
دستبند شبرنگ
اینا الان مده دیگه
دیگه چه چیزای شبرنگی میخواد بیاد خدا میدونه
اسمش روشه دیگه
وقتی لامپا خاموش میشه خودشو نشون میده
همکارای منم استفاده میکنن همین شکلی بعد میگن آزادی نیست...

جالبه.
همیچین بد هم نیست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد