تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

امروز قلبم درد گرفته بود ، فکر کنم یه کم تپل شدی جات تنگ شده.

دیشب دندون برادر من درد گرفت و به جای این که فکر منطقی واسش بکنه.با هر چی که دم دستش میرسید شروع میکرد به انگولک دادن این دندون.اونوقت بود که پس از معاینه ای که من کردم و اون دیدش تو آینه و بحث و تبادل نظری که داشتیم.به این نتیجه رسیدیدم که باید این دندون کشیده بشه.اونم کی ساعت تقریبا 12 شب.مادرم بهمون گفت برین دوکوچه پایین تر یه دندانپزشکی شبانه روزی هست و ما هم ناامیدانه راه افتادیم و در کمال تعجب دیدیم که بله،همچین چیزی هست.و 100 تومن دادیم و دندونش رو کشیدن.

بعد میگن مردم چرا پامیشن میان تهران.واقعا هر احمقِ نادونی این سوال رو بپرسه باید دهنش رو باز کرد و استغفرالله.خوب به خاطر همین چیزاست دیگه.ساعت 12:20 دقیقه شب کجای ایران دندانپزشکی باز هست؟ما نصفه شب تو یه محله متوسط تهران پاشدیم رفتیم یه دندانپزشکی تمیز و مرتب و خلوت و خوبی با پرسنل خوش برخورد و کارمون رو انجام دادیم.یه شهر واسم مثال بزنید که همچین امکاناتی داشته باشه،من برم اونجا زندگی کنم.

بعد از این که اومدیم خونه ساعت نزدیک به 2 بامداد بود و مادر من داشت فیلمی میدید به اسم Pacific Rim که دیدم چه کیفیت و چه جلوه های ویژه جالبی داره.با برادرم نشستیم به دیدن و زدیم فیلم رو از اول.

اما داستان فیلم از چه قرار بود:فیلمی بود به سبک تمام فیلمهای امریکایی که جهان در آستانه نابودی به وسیله موجودات فضایی قرار داره و امریکا دوباره منجی میشه و یه پسر جوون خوش تیپ و یه دختر دنیا رو نجات میدن.یه موجودات خیلی عظیم الجثه ای از کف اقیانوس بیرون می اومدن و به شهرهای بزرگ حمله میکردن و مردم رو میکشتن و امریکا هم واسه این که دنیا رو نجات بده یه روبات خیلی بزرگ ساخته بود،یه آدم آهنی بگم بهتره.که دونفر میرفتن توش و با ذهنشون اون رو به حرکت در می آوردن.اما نکته ای که من رو متاسف کرد،عدم پرداخت کافی فیلم به لایه های روانشناسانه بود.فیلم میتونست چند بعدی و بهتر ساخته بشه.اما این امکان داشت که طولانی بشه و یا این که از صحنه های اکشن اون کم بشه.مثلا جاهایی به تاثیر ضمیرناخودآگاه بر روی عملکرد انسان اشاراتی داشت که خیلی سریع از این موضوع گذشته بود.و دیگه این که بازی های هنرپیشه دختر فیلم بسیار افتضاح و مصنوعی بود.و این که آهنگساز فیلم یه نفر ایرانی بود به اسم رامین جوادی اگه اشتباه نکنم.و از همه بهتر هم این که Tom Waits هم یه نقش کوتاه تو فیلم داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
hypetia جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://zoghali.blogsky.com

تو باعث میشی من توجه کنم تهران جای خوبی هستش :دی

خیلی فقط مالِ یه لحظه اش هست.
خیلی خیلی خیلی جای خوبیه.اینو از من قبول کن که دست کم تو 5 شهر بزرگ ایران زندگی کردم.

زیتون یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام.
البته منم اگه میتونستم میومدم تهرون اما شهر منم یه دندون پزشکی شبانه روزی شیک و مناسب داره :)
سئوالتو جواب دادم صرفا!

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد