تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دنیا محل زیبایی است، و ارزش آن را دارد که بخاطرش جنگید .

خوب وقت اون رسیده که برم رو منبر و یه پست طولانی بزارم

امروز 22 مهر 1392 روزی هست که من به دنیا اومدم.در واقع امروز روز تولد من هست.

28بهار،28 تابستان،28 پائیز و 28 زمستان رو دیدم و پشت سر گذاشتم و این رو از زندگی فهمیدم که هیچ چیز موندگار نیست.نه خوبی و نه بدی و نه خاطرات.بدی ها از یاد آدمها میرن و خوبی ها دیرتر.این رو از زندگی آموختم که خیلی کوتاهه و دیگه تحت هیچ شرایطی و به هیچ نوعی تکرار نمیشه دیگه.این رو آموختم که فرصت ها دیر به دست میاد و زود از دست میرن.فرصت دوست داشتن،فرصت دوست داشته شدن،فرصت لذت بردن،فرصت به دست آوردن کار،فرصت این که به یکی بگی دوستش داری قبل از این که بمیره.اینا همه محدود هست و گذرا.این رو یاد گرفتم که زندگی رو نباید با کینه سپری کرد.اگر کسی رو نتونستیم متقاعد کنیم که دوستمون داشته باشه،خودمون رو عذاب ندیم و اون رو هم همین طور.

یاد گرفتم که قدرت زندگی خیلی زیاده،مثل یه رودخونه وحشی میمونه زندگی،نمیزاره تو یه جا بمونی تو رو با خودش میبره،جریان سیال زندگی تو رو با خودش همراه میکنه.مردها و زنهای زیادی تو جنوب دیده بودم که پسرها و دخترهاشون رو تو جنگ از دست داده بودن.خونه هاشون آتیش گرفته بود و بدبخت شده بودن،اما در نهایت دوباره کار کردن،دخترها و پسرهاشون رو متاهل کردن و تو عروسی اونا رقصیدن.دایی و زن داییم رو دیدم که وقتی پسرشون خودکشی کرد من به خودم گفتم دیگه کار اینا تمومه اما داییم دوباره هر روز رفت ماهیگیری و فیسبوک درست کرد و زن داییم هم باز به مهمونی های زنونه رفت و انگار هیچ وقت پسر دایی من وجود نداشته.خودم رو دیدم که وقتی پدرم تو 58 سالگی به خاطر سرطان مُرد فکر کردم که دیگه کارم تمومه،اما باز هم دنبال اتوبوس ها دویدم،باز هم با دخترها قرار گذاشتم.باز هم از دیدن فیلم ها لذت بردم و زندگیم ادامه پیدا کرد.جادوی زندگی همینِ که نمیزاره تو یک جا بمونی.

زندگی و زندگی کردن رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم.هنوز هم وقتی زن زیبایی می بینم که از خیابون رد میشه،وقتی تو پله برقی پشت سر یه زن هستم و بوی عطر تنش ناخودآگاه تو دماغم میپیچه،وقتی بازی بچه ها رو تو پارک میبینم،وقتی خنده دخترای نوجوون رو تو راه برگشت از مدرسه میبینم،هنوز هم وقتی به سولوی  گیتارالکتریک گوش میدم.یه فیلم خوب میبینم،یه غذای خوب میخورم،یه جای جدید میرم،با یه آدم جدید آشنا میشم،خودم رو لبریز از زندگی میبینم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

تولدتون مبارک
مردهای مهرماه خوب مردایی هستن

مرسی نازگل عزیزم.
باید دید خوبی از نظر تو چی هست؟

... دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

تولدت مبارک :) :*
خیلی وقته اینجارو می خونم. خوشم میاد ازت حال می کنم وقتی می بینم اینقدر راحت و بدون ادا می نویسی. از ته قلبم آرزو می کنم سال خوبی برات باشه. مهر ماهیا یه دونه باشن D:

مرسی دوست عزیزم.چرا پس هیچ وقت نظر نزاشتی؟خوشحالم که خیلی وقته اینجا رو میخونی.امیدوارم استمرار داشته باشه و همیشه به من سر بزنی.
ممنونم از این که واسه من آرزوی موفقیت.دوستت دارم.

ناهید سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

تولدت مبارک امیدوارم همیشه همین طور سرحال و شارپ باشی و همین طور بنویسی. من ازت ممنونم که مینویسی.

مرسی ناهید خانم خوب و دوست داشتنی.
من از تو ممنون هستم که میای و وقت میزاری و میخونی.تو چقدر خوبی عزیزم.
راستی اگه وبلاگ داری آدرسش رو بنویس.

Friends سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://friends.blogsky.com

"جادوی زندگی همینِ که نمیزاره تو یک جا بمونی"

زیتون سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

تولدت مبارک تراویس:)
سال بسیار پربرکتی برات آرزو میکنم.

مرسی زیتون جانِ عزیز.

ریحانه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

تولدتون مبارک باشه
ایشالا امسالتون بهتر از پارسال باشه

فدای شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد